Ergens vind ik het best zielig, stel me dan iemand voor die zo onzeker is dat ze zelfs uit complimenten die eigenlijk niet eens voor haarzelf zijn een klein beetje voldoening haalt.. Maar okay misschien was het gewoon een trol.
Ja zo kun je het ook bekijken Maar met alles wat ik hier lees dacht ik wel aan een trol. In allerlei topics hoor, het moet altijd gekker mooier duurder dan de vorige post. Sorry ik geloof echt een hoop niet van wat ik hier lees.
Show je outfit, van een paar maanden geleden. Op zich niet heel spectaculair hoor Ze poste een foto van een mooie vrouw met prachtige krullen en vertelde er bij dat ze die dag die outfit aan had. Poosje later liet een ander lid zien dat de foto van internet kwam. En toen had ze opeens haar account opgeheven, wat een verrassing Ze heette iets met augustus in haar naam.
Oei nee haar nickname weet ik ook niet meer. Ging idd over show je outfit en toen plaatste ze een foto die iemand gebruikt heeft bij google foto's zoeken en toen bleek dat die foto ergens van het net geplukt was.
En een bekend lid die deed alsof een super mooie interieurfoto van haar was haha, viel toen ook door de mand. Toen haar account laten verwijderen en nu terug onder een nieuwe naam
Het topic van Jajo, die haar kindje verloor halverwege de zwangerschap. Altijd vreselijke verhalen. Deze raakte me nog eens extra omdat ik ongeveer even ver zwanger was als zij.
@Boommm Die heb ik ook gemist volgens mij, wie was dat dan? En vooral onder welke naam is ze terug?! Zelf zijn mij de volgende topics en situaties het meest bijgebleven: - Dappere lieve Romy, ik denk nog vaak aan haar en hoop dat het beter gaat met haar. - Het zoontje van Sidmick dat al met enkele weken oud de diagnose leukemie kreeg. - Habibiana en BiancS....verschrikkelijk. Beiden zulke jonge kinderen achter latend en zó hard gevochten om te mogen blijven leven. - Kleine Mischa natuurlijk - Betty Barclay, zo intens verdrietig voor haar dat het niet gelukt is - Joyceyyy en het Parijs topic. Maar één woord voor over: walgelijk. Koekoek. En voor mij persoonlijk omdat ik dit eerstehands heb meegrekegen, Brielle! Intens triest natuurlijk dat iemand zó in een fantasie wereld leeft dat ze zelf in haar eigen leugens geloofde. Wel heel vervelend voor de arts die hierbij betrokken raakte, Hopelijk heeft ze intensieve hulp gekregen.
Naar omstandigheden gaat het heel goed met haar. Heb Ilona op Facebook en lees in ieder geval geen zorgwekkende dingen de laatste tijd
Oja Romy, natuurlijk! Vooral toen dat jaar dat ze met kerst zó ziek was, wat was ik bang dat ze het niet zou gaan redden. Weet iemand hoe het met haar gaat? En het verhaal van Cossy is me ook bijgebleven, is al wel lang geleden. Zij beviel toen (met 18 weken ongeveer geloof ik) van een jongetje (Sem?) terwijl ze niet eens wist dat ze zwanger was. Onze oudsten zijn ongeveer net zo oud en ik had toen ook net een mk gehad bij 13 weken. Daarna kreeg ze nog een meisje, ook weer ongeveer tegelijk met mij.
Dat was Kerst 2011 inderdaad. Wat fijn te horen dat het zo goed gaat met haar Snoopy, wat een sterke bikkel.
Jemig hoe stom ben je dan zeg! Haha. Iedereen heeft Google, dus het is gewoon een kwestie van tijd voor je door de mand valt Dit is trouwens een leuk topic. Ik heb nu voor de komende 2 dagenngenoeg leesvoer aan treads terug te lezen haha!