Welk topic is jullie het meest bijgebleven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sneeuwvlokjes, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik wet ht, mar ht tpt z lstg mt 9 vngers...

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Wil toch even terug komen op dat Parijs blog... Bah bah wat ben jij een misselijk mens dan druk ik mij nog zachtjes uit... Echt waar jij je druk over maakt dan 😡😡😡 kom aant kotsen van je... Ohhh en dan hou ik mij nog in... Oke verder met 't topic... Die man die nog zijn verhaal deed nadat zijn vrouw overleden is staat mij nog bij..

3. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Joh joycey je mag blij zijn dat je nog leeft, voor het zelfde geld stond je er dicht in de buurt, had je moeten rennen voor je leven
    Je respect is ver te zoeken. Totdat je straka zelf iemand verliest in een aanslag dan praat je wss wel anders. Suc6 met je zielig voelen

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    En volgens mij was hier ook altijd iemand heel actief .... ze ging scheiden en haar ex kwam toen hier om verhaal te doen en te spuien over haar....

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ah wat lief meiden!
    We zijn er aardig overheen hoor. Je moet ook wel.
    Het is zo zonde van de bloei van je leven als je blijft hangen in wat je niet hebt. En we vinden dat we ook heel veel wel hebben en dat koesteren we elke dag.
    Ondanks het gemis vinden we dat we bofkonten zijn met het leven dat we leiden.

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Joh, zullen we het wel netjes houden tov Joycey? Ze is meer dan 1 blog hé. Zie regelmatig leuke, aardige posts van haar, een actief lid. Ik denk dat door de manier van schrijven en invalshoek van het stukje te snel conclusies worden getrokken over haar als persoon. Ik begrijp de verontwaardiging, maar denk vooral dat het wat ongelukkig gekozen is allemaal, niet helemaal doordacht, maar geen kwade opzet. Punt is nu wel over gekomen. Let it go ;)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Uh, heb je haar reacties in dit topic gelezen?!

Maar inderdaad, meiden, laat het rusten, het halve topic gaat er nu weer over!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Klopt, het word nooit meer hetzelfde.
    Je veranderd als persoon, als moeder.. beseft wat echt telt in het leven.
    Maar, ik zou ook niet kunnen indenken hoe het is als ze er nu nog was.
    Of als ik een van de andere kids ineens moest missen.
    Bij Viënna was het een soort 'proces' en we wisten het altijd dat het kon gebeuren.
    Elke ochtend werd ik wakker met de vraag of ze nog leefde.
    De hele dag was ik aan het checken of ze niet blauw was, ademde, bijhouden hoeveel ze spuugde enz.
    En heb altijd gezegd dat ze die operatie niet zou overleven.
    Helaas had ik gelijk.

9. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Alle topics die hier genoemd zijn herinner in mij ook. We maken hier wat mee. Van zeer verdrietig tot hilarisch.

Verder mis ik als persoon Jeem. Vond haar altijd erg leuk overkomen. Misschien is ze wel terug, maar heb het nog niet kunnen ontdekken.

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Kunnen degenen die graag herinneringen ophalen aan het Parijs topic daarvoor misschien een nieuw topic openen? Want dit topic wordt ondertussen een beetje verpest doordat het daar steeds weer over gaat.

11. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja dat weet ik ook nog! Haar man had de nickname kleedje ofzo
    In dat topic ging iedereen helemaal los tegen hem.
    Ik was nog maar net actief hier

12. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik herinner me het hilarische topic van fabian. Zeker weten nep, maar wat heb ik gelachen :D Dat is sinds ik actief ben hier, voor mij echt het meest geniale topic ooit geweest.

Ook het topic van habibiana natuurlijk. Vreselijk.

Ook het topic van Betty Barclay, heeft diep indruk gemaakt , evenals een topic van een forumlid (ben haar naam even vergeten) die na 11 jaar ineens een positieve test had, en dat liep toen vrij laat nog mis.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    HabibiAna...moet vaak aan haar strijd denken en haar dochtertjes

BiancaS die ook ongeneeselijk ziek is en een jong kindje heeft

Micchan en Mischa 💗
    MamaChantal en Viënna 💗
    Sidmick, gelukkig gaat het goed met haar zoontje?

Romy natuurlijk, het dappere leeuwtje 😘

Babii, wat een sterke mama en vrouw!

Betty Barclay die alles heeft gegeven om moeder te mogen worden

Pechvogol en Poppetje

En dan van een heel andere orde....die mafketel Briëlle. 🙄 Vraag mij wel eens af of ze misschien terug is onder een andere naam. Hoop in elk geval dat ze goede psychiatrische hulp heeft gekregen!

14. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Ik kan bijna alle topics wel herinneren en veel zijn mij bij gebleven.

Ik weet nog eentje over een draagmoeder die hier vroeg wat voor rechten zij over het kindje had, omdat zij (vermoedelijk)het kindje zelf wilde houden. Of was het gedeelde voogdij? Weet ik niet, maar vond het echt bizar. Ben eigenlijk benieuwd hoe het is afgelopen.

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Klopt, de eerste reactie was nog aardig geloofwaardig en had iedereen nog wel sneu met hem geloof ik, maar al snel werd duidelijk dat het de ex van van een actief lid was en hij was haar echt zwart aan het maken.

16. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Madeleine en haar zoontje Sem die met 18wk geboren werd, Vechter Sem heette dat geloof ik. Mn omdat haar zwangerschap precies gelijk liep met de mijne ongeveer qua weken.
    Heb daarbij wel wat traantjes gelaten, zo onvoorstelbaar en kwam dichtbij toen. Ik vond het zo erg voor haar wat er gebeurde.

Las laatst dat ze vrij recent weer een kindje geeft gekregen.

17. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    forum lid penseel.
    Ik weet niet meer precies hoe het gelopen is met haar, maar er was iets met belasting fraude oid? Dat was zo raar toen.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Waren geloof ik zp leden die haar verlinkt hadden bij de Belastingdienst. Was in ieder geval behoorlijk smerig...

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat mij ook bij gebleven is is Veera, met haar gok verslaafde vriend. Nu en dan denk ik eraan en hoop ik dat zij en haar kind niet in de problemen gaan komen erdoor.

20. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Het verhaal van Strijkkraal! Na de hele mmm en ik dacht meer dan 10 jaar proberen had ze ineens een positieve test in haar handen :d

Volgens mij was haar man ook niet thuis en zat ze te wachten op hem.

Zo bijzonder dat ze toch een dochter heeft gekregen!

Deel Deze Pagina