Welk topic is jullie het meest bijgebleven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sneeuwvlokjes, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    maar het was toch dat ze samenwoonde en veel verdiende blablabla. Dat ze die shoot gekocht had en ze op het laatst gedumpt werd. Dat ze dus wel een beetje financiële problemen had. En dat als ze dit wist dat ze de shoot niet zou laten doen om het geld. Dus opzich was het idee wel goed alleen sloeg ze er in door

2. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Ik ben zo slecht in nicknames onthouden maar dat was over een jonge moeder die verslaafd was aan bier. En zo een kratje kon leegdrinken.

Voor de rest wel veel van de genoemde topics.

Altijd blij geweest met de gratis tips zoals lekker in het leven maar ook een hele tijd terug de leuk gekleurde slabbetjes met tekst.

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh nee echt?! Wat verschrikkelijk zeg!

4. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Een getrouwd stel (2 vrouwen) die een baby kreeg dmv zaaddonor. Na de bevalling gingen ze (helaas) uit elkaar. De partner die de baby gebaard had was hier zo boos over, waardoor ze de baby weg hield bij haar ex. Haar ex had namelijk nog geen gezag en was wettelijk gezien ook niet de ouder, dat was de zaaddonor. Ze had toen de baby al zo'n 3 mnd niet gezien. Benieuwd of inmiddels weer door 1 deur kunnen.

5. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Deze zijn mij ook erg bij gebleven.

Ook het topic van iemand (weet haar naam niet meer) wiens man plots was overleden snacht's, daar was tijdje terug nog een vervolg artikel over in de krant.

En het topic van een forumlid die geopend werd door haar man, dat zij ook plots was overleden. Ze had geloof ik 2 jonge kindjes, ze overleed in haar slaap. Geloof dat haar man nog paar keer hier op het forum had geschreven.

Deel Deze Pagina