hier de link van het topic amvr. Is het vervolg, daar zegt ze wat er gebeurde Gaat het gebeuren, vervolg
nee dank je, gelukkig niet hahaha maar heb het net helemaal gelezen rond de 120 pagina's de modjes wisten wie het was liefs Es
ja die bedoelde ik voor de mensen die denken dat het niet waar is, er is ook een deel 2 en daar staat in hoe het afloopt hoef je geen 120 pagina's door xx
Madelief: Ah jij was het dus niet, maar het scheelt weer een hoop lezen inderdaad haha. Ik ben zo benieuwd wie zij is..
Is het vorige topic nu al dicht.... Haha.. Mijn bijdrage aan deel I, was het topic over iemand die haar nichtje in huis had genomen. Ik heb het topic inmiddels gevonden.. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/134236-maak-flinke-zorgen-over-nichtje-moet-doen.html Vond het zo'n triest verhaal en TS zo'n sterke vrouw, maar gelukkig heeft het een redelijk happy end. Het meisje woont nog steeds bij TS zag ik..
*PROEST!!!* Vanaf nu dus mijn meest bijgebleven topics: -Deel 1 hiervan -Deze -En de top 5 forumnamen. Flauw, sorry.....
Ik vind de topics met vage testen ook altijd interessant! Bij voorkeur als ze al een paar dagen daarvoor zijn gestart zodat ik gelijk kan lezen dat ze echt zwanger is geworden. Zo leuk om die blijdschap te lezen.
Dat van die overleden mama dat van die vrouw die haar nichtje in huis nam en dan de geen die me heel veel bij blijven de augustes mama's 2008 en de pleegzorg
nu open ik eens een interessant topic, issie voor de helft verdwenen..? waren jullie niet braaf gebleven meiden?
ik zat net nieuw op het toppic en toen was er een vrouw overleden tijdens haar bevalling van een tweeling weten jullie dat nog
Mirell volgens mij was dat niet waar...kwam gisteren ook even aan bod. Ceylon, Ik heb niet het idee dat het de bedoeling is dat we dat weer helemaal op gaan halen...Was ook niet zo bijzonder hoor