Ja, dat was nep inderdaad. Wat mij ook is bijgebleven, is het topic van zonnestraal (of zonneschijn??) die haar man plotseling dood op bed lag.
O ik vind die vage test topics ook altijd zo spannend en leuk! Ik vind het dan ook altijd zo spannend en zit soms echt te turen naar die tests of ik ook een lijntje zie
@078mama Nee je hebt gelijk, moet er niet naar vragen ook. Ben nou eenmaal een sensatiebak hihi..... Er was ook eens een slaplullen topic over scheten en poepies laten ruiken etc. Weet bij god niet meer hoe die heette, maar heb echt zo in een deuk gelegen en een blunder topic. Ook meesterlijk!
Vond ik wel memorabel; 'hoe vaak douchen jullie?' en 'smeren jullie het brood van jullie man?' (niet die recente, maar een van een paar maanden ofzo geleden)
Het topic van Ron, hij had problemen met zijn vrouw. Ik leefde echt met die man mee, jammer genoeg was hij opeens 'verdwenen' en zullen we nooit weten hoe het af is gelopen.
Mijn meest memorabele topic op ZP is het 'wat riep jij tijdens je bevalling' topic (of iets in die richting). Het enige topic waar ik me echt om bescheurd heb O ja, wat ik ook erg leuk en geruststellend () vond, was het taboe-topic in het babyforum.
Hé. nu baal ik dat ik vanmiddag het 'vreemdgaan-verhaal' ben gaan lezen.. Dan had ik misschien de rest nog wel meegekregen.. *is erg nieuwsgierig*...... Ik vind de test-topics ook altijd geweldig.. Ook het verhaal van die man is me bijgebleven! En natuurlijk de februari2009 mama's!!!
een topic over blunders waarin ik meende dat het krokus was met haar verhaal over boodschappen doen. oh wat heb ik toen gelachen.
Ik ben Ilana op bed gaan leggen en dacht ondertussen over topics na. Er schoot mij ineens die ene van een vrouw te binnen die poepen soms lekkerder vond dan klaarkomen, yuk! Dat was in die periode dat de `vieze topics-golf` weer begonnen was. Sorry voor het noemen
haha lachen Die valt bij mij binnen de categorie 'Kicks voor Nix' Geweldig!!! Ik dacht echt dat ik veel las op zp, maar ik mis de grappige en soms gekke/zieke dingen geloof ik. Of ik onthou ze niet, dat kan natuurlijk ook nog.
Het verhaal wat op mij heel veel indruk maakt was het verhaal van Tygo* van Caruli in 2007. Begin 2008 kwam ik op ZP en werd op de een of andere manier naar hem toe gezogen. Niet wetende dat wij nu twee jaar later mama en papa zijn van twee sterretjes en *Jurre. Net of het verhaal van Caruli niet voor niets op ons pad was gekomen en ons de ogen vast opende dat een wondertje krijgen niet zo vanzelfsprekend is als je kunt denken dat het is.
Het topic wat bij mij ook blijft hangen en wat nog steeds open is is het topic wat gaat over irritante opmerkingen die andere geven tijdens een zwangerschap, als je leest wat sommige mensen in hun hoofd halen om tegen een zwangere te zeggen is soms echt aso .. En ow ja er is ook een topic over wat voor grappige dingen mannen zeggen tijdens de zwangerschap, daar stonden echt hilarische dingen bij