dat verhaal van Benthe was idd heel erg zeg iedereen leefde mee... ik durfde haast mijn verhaal van Tygo* niet meer neer te zetten, omdat toen iedereen aan elk verhaal ging twijfelen. is ook niet gek hoor met al die nep verhalen. zulke typetjes moeten het eerst echt eens meemaken om een kind te verliezen. maar ze moeten er niet mee gaan spotten! :x
Ja, ik ben er ook echt echt helemaal door geshockeerd! En dan heb ik die periode niet eens meegemaakt.
Zijn dat nou gewoon etters van mensen of zouden die echt wat mankeren, bijv pathologische leugenaars ofzo?
volgens mij zijn dat mensen die opzoek zijn naar aandacht en medelijden... en het gekke is dat ze dat hier ook nog eens kregen(goed bedoeld door ons allen) niet beseffend dat hun er ook nog eens andere mensen mee kwetsen door over hun verhaal te liegen terwijl er andere mensen zijn die die elende wel echt leven...
bij mij zijn bijna alle verhalen van muuske bijgebleven .. Kan er geen terug vinden maar heb vaak met m'n mond open zitten lezen
zegt mij niks, maar geef eens een voorbeeld? Ik kan me Ron ook nog herinneren. Jammer dat ie ineens verdwenen is. Verder kan ik me het verhaal herinneren van iemand die heel lang heeft lopen stoeien met wel/niet abortus. Je kreeg dan ook te horen "nee ik HOU HET! Het gaat goedkomen!" tot "ik heb gister een abortus gehad". Bizar. Mijn meest favo topic was toch wel: wat riep jij tijdens de bevalling. Ik had echt de tranen over mijn wangen lopen Soms probeerde ik wat voor te lezen aan femaleman, maar dan kwam er alleen maar gepiep uit
Nee Nov- 2007,. Dit was dus ook een fake persoon, die op punt van bevallen stond en per sms contact hield etc. Ik geloof dat ze zwanger beweerde te zijn van een 2ling. Tis bijna 3jr geleden dus weet t niet precies meer, maar we voelden ons behoorlijk genaaid. Edit..onee dat was niet Hope, maar ik weet niet meer hoe ze ook alweer heette...
Jup, ook die periode en er was ook nog een nep persoon in de lounge volgens mij........ way back haha
dat verhaal van die vrouw die haar baby bij haar man in bed had gelegd om een flesje klaar te maken en haar kindje ineens akelig hoorde huilen, toen bleek dat haar man was overleden. krijg er nog steeds rillingen van als ik daar aan terug denk...
De meeste topics die mij het meest zijn bijgebleven zijn hier al wel genoemd maar er schiet mij er nog 1 te binnen: Ik weet niet meer hoe de TS heette maar het ging om een meid die hier met droge ogen vroeg op wat voor manier ze nog aan een uitkering kon komen. Ze kon gewoon werken maar dat was te veel moeite. Haar vriend was (ex?)- gedetineerde geloof ik, kan iemand zich dit verhaal nog herinneren?
Die kan ik me inderdaad ook nog wel herinneren ja. Volgens mij is het topic toen verwijderd, weet niet het dan nog terug te vinden is.
Ooooow ja die mafkees vond het toen zo vreemd dat 9 van de 10 in het topic zeiden dat ze maar gewoon moest werken .. Dat was zij toch ?
Ja klopt! Ik heb het topic ook gevonden maar ik weet niet hoe ik de link moet plaatsen. Het heet "Hoe zit dit nou?"