Vrouwtjeromy verzon alles aan elkaar en kwam ook steeds met een andere nick terug maar binnen een week wist iedereen dat zij het weer was haha.
Het hele verhaal van juulzon. Lees al jaren met d'r mee, leef mee met alle tegenslagen en haar manier van schrijven is heel prettig. En toen was ze 'ineens' zwanger, op de natuurlijke manier, na zoveel dokterspogingen. Echt een traantje weg moeten pinken toen ik las dat ze zwanger was
Ik herinner me nog altijd motormuis (?)met haar tweelingen. En ze woonde in de VS. Ze had eerst 1 kind en daarna had ze nog 3 tweelingen gekregen.
Het verhaal van jel over haar dochtertje, dat heeft me erg aangegrepen. En dat fake verhaal van die vrouw die haar man achter de kerk ging betrappen. Te grappig en spannend! Vrouwtjeromy was vreselijk! Net als die vrouw die zogenaamd een gyn als man had waar je vragen aan kon stellen.
Ik ken dat hele verhaal van vrouwtjeromy niet maar klinkt niet al te best. Dat van die gynacoloog klinkt geestig Wat ziekelijk eigelijk om allerlei dingen te verzinnen
En deze http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/174775-elke-bevallen-nadine-26-2-weken-zusje-charlotte.html En ik vergat bijna trees, zoveel miskramen achter elkaar en dan zwanger!
Had zij het toen ook niet over dat verwaarloosd kind? In het begin was het heel serieus, maar het verhaal werd steeds erger en erger.....
Inmiddels heeft Nadine een jonger broertje, 2 maanden ouder dan Eva. Met Nadine gaat het goed!!!! Een lief, leuk dametje met een big smile
En na Charlotte* en Nadine is de derde zwangerschap wel goed voltooid... Dus geen vroeggeboorte met nare zwangerschapsvergiftiging etc... Vindt ze vast bijzonder dat ze genoemd wordt ga ik haar vertellen