Welk topic op zwangerschapspagina is je het meeste bijgebleven de afgelopen tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ja dat denk ik ook, ik zie de berichten niet meer staan.

Ik heb eigenlijk heel veel topics die me bij blijven, maar er is er niet echt 1 die er voor mij zo uitspringt.

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.015
    6.756
    113
    zuid-holland zuid
    ik probeer vooral de grappige topics te onthouden.. laatst een topic bij "zwangerschap" van iemand die alle zwangeren opriep om niet alleen aan zichzelf te denken ;) (na een paar uur en 100 negatieve reacties issie verwijderd)

Maar het topic van de man die overleed in Marokko zal ik ook nooit vergeten. En de blije berichten van de dames die na jaren en jaren mmm toch eindelijk zwanger zijn geworden, die blijven ook altijd bij.

3. klein draakje

3 aug 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    het topic van Jel (daarna waardevol dacht ik) van hun dochtertje lenthe* heb destijds jankend achter pc gezeten en alles gevolgd, tussentijds zelf van account gewisseld en ben haar uit het oog verloren maar denk er nog steeds regelmatig aan

4. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    O wow, dat is fijn voor haar!:)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik ook

7. Trees

Trees Niet meer actief

Vooral veel ellende is me bijgebleven, maar erg mooi vond ik de topics van de dames die na zolang proberen eindelijk zwanger zijn /werden. Zoals Strijkkraal en de dame die eindelijk zwanger werd met behulp van ecd. Ik ben haar naam kwijt, maar haar dochter heet carmen.

De titel 'meest domme, maar ook hilarische topic', gaat wat mij betreft naar het topic over hoe je je bips afveegt na het poepen. Tja.....

Zwaai naar boes :D

8. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Lieftrees!!!!

*zwaait terug*

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Trees; het topic van Zara(getal??) denk ik.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Natuurlijk!

Ik zat helemaal te stuiteren toen ik las dat ze zwanger was. Op het forum nog nooit een woord met haar gewisseld, maar altijd meegeleefd.

11. Trees

Trees Niet meer actief

Het verloren lid is teruggekeerd!

12. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Inderdaad:D

*nog effe off-topic*

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Mij is Suus (getal) het meeste bijgebleven. Voornamelijk in de mk topics. Later actief onder een andere naam Flavour ofzo geloof ik. Wat een tegenslagen....

Nu niet meer actief maar denk nog vaak aan haar!

14. Trees

Trees Niet meer actief

Gekkie:cool:

Zin in ons dagje sauna

*einde offtopic geneuzel*

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik denk ook nog regelmatig aan Suus. Ze heeft mij toen ook van veel goede raad voorzien.
    En het verhaal van Bente, jaren geleden, wat verzonnen bleek. Met kort daarna nog een "overleden" forumlid wat ineens weer opdook op msn bij mensen....

16. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Nee was wel zonnestraal.
    Haar man ging slapen met hun dochtertje en was opeens overleden,hartstilstand geloof ik.
    De man van Beastie werd ziek en overleed op vakantie,volgens mij kreeg hij een virus op zijn hart als ik het goed heb.

Zonnestraal heeft geloof ik een zoon van haar nieuwe vriend.
    Volgens mij had ik een topic gelezen dat ze commentaar kreeg van haar omgeving dat ze het te snel vonden gaan.
    Weet iemand dat nog?
    Is wel erg lang geleden dus weet het niet meer zeker.

Ik zit hier al vanaf 2006 maar heb een ander account aangemaakt op een gegeven moment;)

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ja toch wel zonnestraal he? Volgens mij was het 2008 dat dat gebeurt is.

18. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Ben hier eigenlijk nog niet zo heel lang actief, maar de topics die me tot nu toe zijn bijgebleven zijn; 26 weken zwanger en borstkanker, het topic voor Viënna, het wonder van Strijkkraal en een iemand die speciaal een account had aangemaakt om onderwerpen te starten die alleen maar over plassen gaan... eh?! ;) Schijn wel het een en ander gemist te hebben zo te lezen!

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    #99 evelien69, 23 aug 2013
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
    Ik dacht ook meteen aan mama chantal....en aan het topic van romy, aan nachtzon en de vermissing van Elke en het topic van de verdwenen jongetjes....

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    die was wel heel leuk.......

Deel Deze Pagina