Topic van een vrouw die de dagen rondom de bevalling van haar doodgeboren baby beschreef en dit stond ook in het bloggedeelte van zp. Ik weet niet meer wie het was. Topic van de overleden broertjes. Topic van bougainville over haar "luie" zieke stiefzusje en alle verschillende meningen.
Toevallig, dit topic. Zat net te denken aan iemand die borstkanker had en hier schreef. Ze us uiteindelijk overleden. Ze heette randi geloof ik... Was zo heftig...
Het verhaal van Chantal. Verschrikkelijk. Ik denk heel vaak aan haar. Een kind is onvervangbaar. En dat van Trees, inderdaad. Zo veel miskramen, en zo veel vechtlust. Een bron van inspiratie voor velen, ook voor mij: laat je niet kisten als je door artsen niet geholpen wordt, zorg dat je zo veel mogelijk kennis krijgt, en zoek iemand die je wel wil en kan helpen. Wees eigenwijs, kortom.
ja dat was ook verschrikkelijk! Met haar tweeling Nina en Tia volgens mij. Veel te jong om hun moeder te moeten missen. Haar oudste dochter had hier toen nog een berichtje geplaatst.
Hier blijft mij ook het meest bij de topics van vienna van mamachantal, romy , Snoopy83, babii. Ook trees, Jel(waardevol), zara blijven me bij En inderdaad ook randi, heb daar ook zo mee meegeleefd. Ze schreef zo duidelijk en liefdevol in haar laatste maanden. qua leuke topics: inderdaad de harde leuter onder de douche,
Jullie eerste foto samen, kunnen ook verdrietige foto's zijn van vlinderkindjes dit vind ik een heel mooi topic!!! Mede omdat ik de eerste was die hier een vlinderkindje in plaatste en heel veel meiden vonden dat ook vlinderkindjes gewoon erbij hoorde!
Helaas toch de verdrietige verhalen. - Forumlid die zwanger is en waar haar man zo van overleden is - overlijden jonge forumleden en kinderen van forumleden - En zwanger en borstkanker Maar ook de zwangerschap na 11 jaar!
Ja het topic over Ruben en Julian blijft mij ook altijd bij. Sowieso heel dat gebeuren. Ik vind de moeder zo onwijs sterk!
Bij mij ook het topic over de 2 broertjes, heb denk ik nog nooit zoveel in een topic meegeschreven en meegeleefd. De topics van Chantal en Ilona staan me ook nog bij.. kindjes die zo hard moeten vechten voor hun leven en dan de strijd verliezen of nog steeds moeten blijven vechten.. Verschrikkelijk!
Het topic van mama Chantal, het topic van 26 weken zwanger en borstkanker. De andere overleden forumleden blijft ook lang hangen. Hilarisch: die van de harde leuter onder de douche. Vrij snel verwijderd. Zelfs mijn man heeft hierbij in een deuk gelegen. Vind trouwens dat er best vaak een schreeuw om aandacht in de verschillende topics staat!
Ja mij ook. Nog meer: Nicoletta heet ze geloof ik,dat ze heel veel miskramen heeft gehad en uiteindelijk toch zwanger is geworden. (en het laatste vlindertje op Kefalonia of zoiets verloren) Topic van Strijkkraal dat het niet gelukt is om eitjes te krijgen van haar zusje Eigenlijk al die topics van een paar jaar geleden van meiden in de MMM. (toen maakte iedereen een eigen topic aan) fijn dat Nadine van Elke nog een broertje heeft gekregen!! Wat ik ook heel erg vond: Jel en haar overleden kindje,verhaal van Hope76, En dan ik weet niet meer hoe ze heet,een dame die zwanger was van een tweeling waar ze heeel lang op heeft moeten wachten. Het waren 2 jongens en eentje is overleden in de buik. Volgens mij was het met eiceldonatie,weet niet zeker. En toen was er nog een lieve meid die ook wel donor wilde zijn. Die heeft nu zelf een kindje.