Blijf maar bloeden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mom88, 8 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom88

Mom88 Lid

8 okt 2016
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

ik heb twee maanden geleden een miskraam gehad bij 10,5 zwangerschap. We kwamen erachter bij de eerste echo. De miskraam kwam niet vanzelf en is opgewekt met cytotec. Hierop kwam de miskraam goed op gang, heb vier weken gevloeid. En week erna alweer ongesteld geworden (heftig die eerste keer!), op een paar dagen na precies weer in m'n cyclus.
    Nu was mn ongesteldheid afgelopen, maar na een paar dagen verloor ik weer rood/bruin slijm. Dit hield een week aan. Daarna weer een paar dagen ' slijm-vrij' geweest. Na een paar dagen ineens weer bloedverlies en erg heftige buikpijn. Bloeden was ook met een uurtje weer over.
    Paar dagen erna weer ongesteld geworden, dus al met al ben ik al zon twee maanden in de weer met bloedverlies en buikkrampen.
    Herkent een van jullie dit verhaal na een miskraam? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Daarnaast heb ik sinds een week ineens weer allemaal zwangerschapsverschijnselen:(, onrustige benen, maagzuur, misselijk zijn, mood swings.. Zwangerschapstest twee weken terug wees niet zwanger uit, dus alle zwangerschapshormonen zouden inmiddels wel mn lichaam uit moeten zijn. Ik ben erg in de war hierdoor, weet ook niet goed waar ik aan toe ben.

Overigens wel binnenkort een echo gepland bij de gynaecoloog, even kijken wat er allemaal gaande is in mn buik.
    Willen wel graag weer proberen voor een tweede dus zou fijn zijn als het straks allemaal schoon is..
    Sorry voor mn lange verhaal, moest het even kwijt. Hoop dat jullie ervaringen willen delen!

Deel Deze Pagina