Hoi allemaal, Wij hebben een maxicosi citi en in onze auto pas hij prima. Mijn moeder heeft een Daewoo Matiz en daar past de maxicosi dus niet in. Alle gordels zijn te kort weten jullie of er ook smallere maxicosi's zijn of is het allemaal 1 standaard maat? gr vruchtje
Ik weet wel dat je een andere riem in je auto kan bevestigen zodat het wel past, want dit probleem zal je anders ook hebben bij de volgende autostoel (groep 1). Er zijn veel verschillende MC's althans niet van het merk van MC maar van de andere merken, xadventure etc deze zouden wel smaller kunnen zijn. Maar ik zou zeker je moeder haar auto dan mee nemen bij het uitzoeken van een andere MC. Persoonlijk zou ik het zonde van het geld vinden om een hele nieuwe MC aan te schaffen dan is een nieuwe gordel lijkt me makkelijker. Dit kunnen ze in elke garage zo voor je moeder doen.
hoi bedankt voor je reactie. We gaan inderdaad wel even bij de garage informeren wat dat kost want het is inderdaad zonde om zomaar een nieuwe te kopen.
En voorin lukt ook niet? Meestal wilt het nog wel een lukken om de maxicosi een beetje schuin te houden, gordel vastklikken en dan de mc naar beneden duwen.
Hey wen, nee helaas wil voorin ook niet passen. Ook echt achterlijk van die Daewoo toch? Maar ja gordel laten verlengen dan maar. gr vruchtje
Bij veel auto's hoor, heb ooit eens een auto van een vriend van ons geleend. Die heeft een fiat cinquecento (of hoe je dat ook schrijft haha) Past dus mooi niet hé!