Hoi, Wij zijn aan het kijken voor een leuke buggy om mee te nemen voor als we eens naar de stad gaan. Nu hebben we een Quinny Buzz. Ik was zo eens rond aan het snuffelen en vind de Maclaren leuk en van horen zeggen zijn ze goed, maar nu zag ik de Maclaren Volo staan in hele leuke kleurtjes en een leuke prijs 109. Veel goedkoper als de andere modellen dus, ik vraag mij af of deze dan qua kwaliteit ook goed is. Iemand ervaring met deze buggy??? Of anders suggestie's welke van Maclaren wel goed bevalt!
Ik heb de Volo gekocht. Verschil met de duurdere modellen is dat je hem niet in een ligstand kunt zetten. Kwaliteit is die van Maclaren, goed dus. Moet wel zeggen dat ik hem nog niet veel heb gebruikt..maar tot nu toe bevalt hij goed. Als ik verder wegga of met de auto neem ik gewoon de kinderwagenbuggy (Bugaboo) mee.
Wel jammer dat er geen ligstand op zit.. daardoor ga ik wel twijfelen. De prijs is wel aantrekkelijk. Ik zal eens naar de winkel gaan en even goed kijken. Bedankt voor je antwoord!
bij www.babydump.nl zijn alle buggy's tot 16 mei met 20 % korting, vind het echt een hoop schelen en je kan via internet bestellen