Hallo iedereen, Heb even jullie hulp nodig voor mijn doopsuikers. Wil ze graag zelf in elkaar steken. Weet ook al hoe ongeveer en welke figuurtjes ik wil. Raf de giraf, vind ik zooooo leuk. Alleen weet ik dus niet hoeveel doopsuikers ik zou maken. Zit voor de moment aan 54 adressen waar we een kaartje naar sturen. Hoeveel doopsuiker zou ik voorzien? Ook zou ik voor de kindjes eventueel nog van hetzelfde wat lollies bestellen en misschien ook een klein puntzakje snoep met daaraan een rietje bevestigd, ook van Raf de giraf. Alvast bedankt! En hier nog een foto van de collectie raf de giraf.
Ik heb ook zo'n 55 adressen voor geboortekaartjes en maak 80 bedankjes. Waarschijnlijk kan niet iedereen krijgen maar wil het ook niet te duur maken. Kan ze altijd in de kast zetten bij sommig bezoek, of bezoek die.pas na 3 maanden een keer komen hoef ik ook niet te geven.
Wij hebben zo'n 75 kaartjes en ik heb 100 bedankjes gemaakt. Sommige mensen die een kaartje krijgen zullen misschien niet langskomen en andere weer met 3 of 4 personen dus ik vond het ook wel lastig in te schatten hoeveel ik moest maken.