Hallo, wij willen graag een babykamer van steigerhout. Heeft iemand een leuk adresje met betaalbare meubels (dus geen ledikant van bijv. 600). Of ken je iemand die deze meubels maakt? (want aan steigerhout kunnen we wel komen). Ik hoor het graag. Googelen heb ik zelf al gedaan maar ik zoek juist die kleine, onbekende adressen. Ik woon zelf in Noord-Limburg dus regio Limburg, Brabant, Gelderland is fijn, maar als je een goed adresje hebt dan reizen we graag wat verder! Alvast bedankt!!
Mijn man is meubelmaker, maar wij wonen in Zaandam in de buurt . Onze babykamer ook van steigerhout. Voorbeeld van commode/dressoir: (Kamertje nog niet af)
Ik heb mijn babykamer bij steigerhout schijndel gekocht. Is heel betaalbaar en je kunt de maten aanpassen. Wij hebben de kasten mik en mak gekocht. Dat was een set en die hebben we op 1.50m hoogte laten maken en een commode. We waren incl bezorging 738 euro kwijt. Ze verkopen ook het ledikant, maar die hadden wij al 1. Moet je maar eens googlen. De kasten waren binnen 2 weken klaar en zijn heel stevig!
Ik ken ook iemand die spullen maakt van steigerhout. In midden limburg omgeving Venlo. Kijk eens op facebook bij: ut haemerke steigerhouten meubels en accessoires. Mocht het niet lukken, stuur me maar een pb dan kan ik je verder helpen.
Sarah, je mag me pb-en. Mijn man is meubelmaker en kan een kamer voor je maken. Als hij weet wat je wil kan hij een prijsopgaaf voor je maken. Wonen ook in noord-limburg.