Wanhoop met eten

Discussie in 'Voeding' gestart door LdJ, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LdJ

LdJ Niet meer actief

Hallo,

Wij hebben een dochter van nog geen 11 maanden oud die altijd goed at. Sinds een maand ongeveer is het 1 grote wanhoop, zowel brood als warm eten.

Ik krijg tussen de middag 2 hapjes brood in der waarna ze alle stukjes er uit haalt en er mee gaat knoeien, avond eten idem. Avond eten beland overal behalve in haar mond. Ik heb al zooooveel geprobeerd, het negeren, doorzetten, laten knoeien en ondertussen hapjes er in proberen te krijgen, speeltjes als afleidingsmanouvres en echt niks helpt! Haar flessen drinkt ze nog wel goed, maar weet niet zo goed meer wat ik hier nou mee aan moet? Lijkt me dat ze toch der vitamientjes enzo binnen moet krijgen?

Ze is 78.5 cm lang en 11 kg.

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hier een beetje hetzelfde. Soms gaat er nog wat in, maar groente is meestal ook knoeien en gooien. Ik ga er maar van uit dat het een fase is.
    In de flessen zit ook nog wel veel qua vitaminen volgens mij.

Brood gaat hier trouwens wel goed.
    Ik heb vanavond eerst een deel groente in de kinderstoel gedaan, daarna was hij op de grond aan het spelen en kreeg ik er nog wat in en daarna nog wat voor de tv. Niet ideaal, maar zo gaat er nog wat in.

Het komt vast wel vanzelf goed

Deel Deze Pagina