Onze oudste heeft van difrax dat paars blauwe popje waar ik de naam blurpel(tje)aan gegegeven heb. Vanwege het feit dat ie blauw/paars is. (Blue purple) nu noemt ze 'm zelf bluppel. Onlosmakelijk met haar verbonden. Heb er meerder van, maar de "oudste" met het half losse oogje is voor haar de echte... De jongste heeft ook van difrax een knuffeldoekpopje geel/paars. Een grote en 2 kleintjes. Maar lijkt toch een voorkeur te hebben voor het labeldoekje van snoozebaby. Dus haar knuffeltjes zijn nog naamloos....
Deze heeft mijn dochtertje van Nattou. We hebben er een paar van. Heel lekker zacht maar ook een beetje "ruw" structuurtje, ze zit er zo lekker aan te friemelen met haar vingertjes... De lange oren zijn ook fijn!
Knuffeldoekje met naam en geboortedatum - online bestellen!- babywalz Mijn zoon heeft de blauwe, met z'n naam erop. En maar 1 oog meer.
Ons zoontje is helemal gek op het konijn van Lief! Hij heeft er 2 van deze: lief! online | babykleding, kinderkleding & meer | lief! lifestyle
Deze is het lievelingetje van mijn jongste dochter, ze heeft nog een andere in haar bed liggen maar die laat ze lekker liggen. Ze drinkt ook altijd haar fles samen met haar giraffeknuffel. Hierbij dan ook maar meteen een oproepje of iemand er nog zo een heeft liggen, die zou ik dan heeeel graag willen overnemen. Laatste had ik de knuffel op het dak van de auto gelegd omdat ik haar vast wilde maken in de maxi cosi om hem natuurlijk te vergeten..... Gelukkig had de overbuurvrouw het gezien, maar sindsdien ben ik hard op zoek naar een tweede exemplaar!
hier nu de 'pimpel' van Nanchen, nadat zoonlief bijna was gestikt in de oren van het tutteldoekje van de hema.. Ook nog eens een goede keus, want zoonlief is helemaal gek met z'n pimpel.. als ie me ziet krijgt ie al grote ogen! haha http://www.blumenkinder.eu/shop/images/product_images/popup_images/1339_0.jpg
Wij hebben een creme doekje met lintjes aan de buitenkanten van de hema, en een doekje met een schapenhoofdje en pootjes.. Weet ff niet meer van welk merk. Ik vond het de leukste knuffel(s) dus heb ze bij dr in bed gelegd. Andere die we gekregen hadden waren groot of niet mooi vond ik, dus ja
Ik heb deze voor m'n zoontje, weet alleen nog niet of hij hem net zo leuk vindt! Happy Horse Rabbit Twine tuttel - Knuffelwinkel
onze oudste heeft als favoriet tinky winky. de jongste heeft een aantal van die zachte knuffels, maar nog geen favoriet.
Mijn dochter heeft deze als slaapknuffeltje gekozen Prenatal - speelgoed - Knuffels - Prenatal - Knuffel konijn lange oren 40cm Ze tut op de oortjes tot ze in slaap valt, erg schattig! Ik heb er een bijgehaald zodat ik er telkens een in de was kan doen en voor het geval ze er een zou kwijtraken. Denk niet dat ze goed slaapt zonder haar Munchkin (zo hebben wij hem gedoopt haha).
Onze oudste heeft het ineens sinds een paar weken in zijn bol om niet zonder 'Osa' (Rosa, onze hond) te kunnen slapen. Gelukkig hoeft Osa zelf niet mee naar bed. Wel de knuffelhond. En o wee als je die af pakt, dan breekt de pleuris uit. Daarvoor heeft hij nooit naar knuffels om gekeken... Dochter slaapt met roze knuffelkonijn van Bambino (??)/kruidvat.