Hebben jullie een wipstoeltje gekocht? Ik heb gelezen dat baby's er niet te lang in mogen zitten en dat ze er maar tot 6 maanden in kunnen, dus ik twijfel of ik er 1 ga kopen. Het lijkt mij wel handig als je bijv. boven de was op gaat hangen en de baby mee kan nemen in een stoeltje (als hij niet slaapt). Of met eten geven.
Wij hadden een 2e hands wipstoeltje en vond deze heel handig. Dl kreeg er haar 1e hapjes in maar ze zat er al snel in op de momenten dat wij gingen eten. Madam wilde dan namelijk niet alleen in de box liggen. Zo was ze erbij en konden wij rustig eten. Ook bij het koken stond ze er op deze manier vaak bij. Bij een evt 2e ga ik overigens voor een new born set op de stokke stoel, dan zitten ze ook hoger en helemaal aan tafel.
Hoewel ik hem weinig en kort heb gebruikt, was het soms inderdaad wel handig. De eerste hapjes geven vond ik daar ook wel handig in. Ik heb geen nieuwe gekocht, gewoon tweedehands.
Geen wipstoel gekocht, en miste ik ook niet. We hebben de newborn set van stokke gebruikt voor het eerste hapje. En ik doe het met de was zo, dat die klaar is als de kleine man slaapt. Hoef je niet met was en baby te slepen
Oh ik heb hem wel heel veel gebruikt. Als ze wakker was zat ze vaak daar in eigenlijk. Ze sliep er ook wel eens in. En als ik aan het douchen was zaten ze er ook in, in de badkamer. Vond het juist ideaal.
Ik heb de x aventure wipstoel... Google maar.. Beste koop van mijn leven! Zat hij in tot 18 mnd! Eerste hapjes, tijdens eten, als ikd e was deed of stofzuigen of zelf aan t douchen was, hup erin en lekker bij mij in de buurt!
Nodig niet, maar hij kan wel handig zijn. Wij hebben de cabino stoel nieuw. Die koste niet zo veel. Voornamelijk met de eerste hapjes zat hij erin. En verder kan hij wel eens van pas komen op plekken waar er geen bed of box voor handen is. We hebben hem gebruikt tot hij zelf goed recht zat. Toen was hij ook te sterk voor de stoel geworden. Maar idd ik zou een kleine er niet te lang in laten zitten.
Wij hebben ook gekozen voor de stokke newborn voor gezellig aan tafel. Verder gaat ze in de box of dr bedje
Ik vond hem wel handig de eerste maanden dat ze nog niet veel bewegen, met hapjes of als je je handen even vrij wil hebben maar mijne was best druk met bewegen dus die ging zodanig naar vorem hangen dat ze er bijna uit vallen.. dus tot 6 maanden maar inderdaad maar zijn ook hele goedkope hoor rond 20 euro ofzo.
Ik heb hem veel gebruikt en nu nog steeds! In het begin heeft zl er niet veel in gezeten, alleen als ik even moest douchen oid. Maar met hapjes vond ik het wel handig. Nu krijgt zl zijn flesje voor het slapen gaan nog in de wipstoel. Op schoot wil hij niet en liggend kruipt ie meteen weg Ik heb een titaniumbaby irelax. Eigenlijk tot 9kg, zl weegt 9,5.. Maar ach voor dat ene flesje waar ik zelf naast zit...
Ik heb 'm veel gebruikt, tot ze 9,5 maand was en zelfstandig kon zitten.. Na haar flesje 's morgens, zette ik haar er even in voor de tv, zodat ik mij rap kon gaan omkleden enzo.. Ze had ook fel last van teruggeven, dus ze moest ook even rechter op zitten en daar was die relax ideaal voor
Niet gehad en niet gemist. Zoontje lag in de box, op een speekleed op de grond en aan tafel in de stokke Newborn.
Klinkt wel alsof het handig is! Of de stokke newborn set idd, die kan ik waarschijnlijk lenen. Moet dan alleen nog ff zo'n stoel kopen.
De trip trap is echt ideaal! Vooral met babyinzet. Dat is die beugel die eigenlijk meer voor baby/dreumes begin peuters is. Dat is een onmisbare opvolging na de newborn opzet.
Heb m bij de vierde nu niet gehaald had de no ook fresco en gebruikte de maxi cosi ook wel is ervoor Bijde andere wel eentje gekregen zo leuke van Fisher price
ja, ik vond het wel handig in de eerste maanden, een kwartiertje tijdens douchen (maar dat kan ook op een kleed op de grond) en een kwartiertje voor de was afhalen of ophangen ze zijn al voor 10- op marktplaats dus dat is wel de moeite waard
Ik had er eentje tweedehands gekocht en toch veel gebruik van gemaakt. Voor de eerste hapjes, maar ook als ik ging douchen, of als ik in de keuken bezig was en ze er zo toch bij kon zijn (anders ging ze huilen als ik de kamer uitliep en ze lag in de box)
Ik had hem voor tijdens het douchen (later zo'n babywalker waarmee hij de hele badkamer door ging) en voor de eerste fruithapjes.
Ik had er een maar nooit gebruikt. De eerste hapjes gaf ik terwijl ons zoontje op schoot zat. Het lijkt me niet handig om dat in een wipstoel te doen, dan moet je ernaast op de grond gaan zitten of dat ding op tafel zetten maar dan zit het weer te hoog. Was ophangen deed ik met kind in de draagdoek of als de kleine lag te slapen.