Begin me te vervelen na maanden thuis zitten..

Discussion in 'De lounge' started by Jucade, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sinds eind oktober zit ik in de 8-[ ahum WW. Volgende week gaat mn zwangerschapsverlof in maar begin me onderhand wel te vervelen eerlijk gezegd. Weten jullie nog wat (leuks) dat ik kan doen om de tijd te verdrijven? (behalve met mezelf spelen :) ;) ). Foei Patroes.. T moet lichamelijk wel te doen zijn.

2. Niet meer actief

nou meid, geniet nog maar even van je vrije tijd zou ik zeggen.. Nog ff en dan horen we vast anderen geluiden..hihi!

3. midushi

midushi Niet meer actief

geniet er nog maar even van wanneer je kleintje er is dan is het over dus ga nog lekker uitslapen dagjes weg weet niet wat er bij je inde buurt te doen is maar geniet er nog maar van die paar week gaan snel om.
    en is niet erg dat je in ww zit tenminste omdat je ahum zegt
    is de kamer al klaar
    heb je nog geen nesteldrang dat je het hele huis moet shcoonmaken haha

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat is t m juist, alles is spik en span.. :( Kan zelf ook niks meer bedenken.

5. midushi

midushi Niet meer actief

haha heb geduld voordat je het weet heb je je kleintje en is je rust over

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Weet niet waar je woont....maarre als haarlem dichtbij is...hier mag ook wel alles spik en span zijn ;) ;)

heb geen idee.... ik denk wat de meiden zeggen, dat je het straks druk genoeg krijgt.

uhhh mensen lastig vallen op zwangerschapsforum..hihi...doe ik ook altijd als ik me verveel... ;)

7. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    goh Patroeschka dat was ons nog helemaal niet opgevallen dat jij je verveeld ;)

maar idd geniet err nog maar even van , zoals de andere meiden al zeggen krijg je straks je handjes vol aan je kleintje

8. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Patroes,

Ik had precies hetzelfde voordat de eerste werd geboren... had 6 weken vantevoren verlof en hij kwam bijna 3 weken te laat... bijna 9 weken in m'n eentjes dus; vriendinnen die wel werken etc etc. En dan heb jij een veel langere periode te overbruggen!

Ik deed elke dag een klein boodschapje, om even onder de mensen te zijn (klinkt zieliger dan ik het bedoel!) en rommelde eigenlijk maar wat aan.

Maar..............Wat de andere meiden zeggen klopt helemaal... zodra de kleine er is, heb je even geen minuut voor jezelf. En dan kun je (lees: ik) dan ook weer een beetje kribbig ;) van worden.

Probeer er nog even van te genieten!

Succes met de laatste loodjes!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Geniet nog even van je rust! Straks is het over met de baby. Dan weet je niet waar je de tijd vandaan moet halen.

10. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    nou meid, doe gewoon lekker rustig aan en ga af en toe lunchen met een vriendin of vraag wat vriendinnen om te komen eten ( en laat hun t eten mee nemen :) jij moet nu goed rusten voor je bevalling) bak een lekkere taart, maak wat cadeutjes (suikertjes) voor je kraamvisite, strijk al je hydrofiele luiers zodat ze strak in de kast liggen spit al je kranten/ boekjes uit, plak foto`s in foto albums!

en ik wou nog even zeggen dat ik het leuke topics vindt die jij iedere keer start / opent :) :D dus daarmee hoe je je ook niet te vervelen!

suc6 nog met je laatste lootjes!

x

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik zit ook al vanaf begin oktober thuis en inmiddels ook in de ww. zat eerst in de zw. Maar ik verveel me ook dood.. Ik heb juist helemaal geen nesteldrang. Ik heb amper de fut om de stofzuiger te pakken. Haha :) Heb nog wat strijk liggen maar heb ik ook geen zin in :oops:
    Ik vind de tijd ook zo langzaam gaan nu.. En er is behalve belspelletjes ook niks op de tv..
    Ik kan niet wachten tot de kleine er straks is hoor :D

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hoi Patroeschka,

Ik kom over 2 maanden ook thuis te zitten omdat mijn baan op houdt te bestaan na 10 jaar. Ik heb me voorgenomen om het hele huis maar een flink aan te pakken. Ouwe rotzooi weg, ruimen, verven, hopelijk nog de noodzaak om een kamertje in te gaan richten. Ik vermaak me denk ik wel.
    Maar als je inderdaad niks meer te doen hebt kan ik me voorstellen dat de verveling een beetje toe slaat. Heb je geen hobby's of zoiets waar je iets mee kan. Anders misschien een nieuwe hobby bedenken?

Groetjes,
    Sandra

13. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allemaal hartstikke bedankt voor jullie antwoord! Denk dat ik mn lesboeken van sociaal pedagogisch werk maar weer eens door ga spitten, misschien steek ik er (weer) wat van op.

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :oops: Thanx

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aha....je relatie met het forum is dus inderdaad "verveling"....ik woon in Groningen misschien vind je het leuk hier de boel ook spik en span te maken ;) Grapje natuurlijk!
    Tja meid....kan je geen leuke dingetjes maken voor op de kamer van het aanstormend beebje? Schilderijtjes, gordijntjes (vast allemaal klaar)...misschien een muurschildering....dat soort dingen. Of ga bijv. 1x in de week lekker zwemmen. ALs je allemaal van dit soort dingetjes verzint kom je de laatste weekjes misschien wel door.
    Nog ff en je kan misschien helemaal niks meer...dan moet je inderdaad maar gewoon hier blijven ;)
    Elmo

16. Female

Female Niet meer actief

Ik ben ook thuis nu.... we hadden nog veel dingetjes die afgewerkt moesten worden (deuren schilderen enz) maar daar ben je eigenlijk al te ver voor.... heb je al geboortekaartjes? ik ga ze nl zelf maken, kost veel tijd en vind t leuk om te doen. hou je van koken of bakken? boeken halen bij de bibliotheek en taarten bakken enz (vind je mannetje vast ook leuk en lekker ;) )
    knutsel hobby misschien... ? zelf sieraden maken... breien (lekker ouderwets maar ik vind t écht leuk. bijv een sjawl breien)
    Alvast zelf een soort plakboek in elkaar knutselen voor de kleine... kruiden zaaien en in je vensterbank zetten... staat leuk en handig voor in de keuken... Marktplaats afstruinen als je nog iets nodig hebt.....
    pfff verder weet ik het niet echt hoor :D
    Succes!

17. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Koken en bakken vind ik heerlijk maar eh.. ik ben al 17 kilo aangekomen en ben bang dat dit niet alleen van de beeb is. Idd is t een idee om lid te worden van de bieb, hou erg van lezen nl. En wat voor plakboek bedoel je dan (ben nl a creatief) ;) Maar hartstikke bedankt iig!

Share This Page