nou sorry hoor maar wat doe jij met mijn man, want de mijne is de leukste haha die van mij is voor kind-diervriendelijk, zorgzaam, lief en geduldig en humoristisch als de pest hahaha.
Ik heb een wereld man: lief, zorgzaam, lekker, sportief, komisch, mannelijk, dominant ( maar dat ben ik ook hihihihi) spontaan ( wildvreemde mensen zijn gek op hem) diervriendelijk, gek op kinderen, slordig, maar vooral zo lief en zorgzaam: maakt me s'nachts wakker omdat hij drinken voor mij heeft gehaald. Zorgt voor me als ik ziek ben of niet lekker voel. Beschermt me, ook al kan ik dat zelf heel goed. En heb ik al gezegd heeeel heeeeel knap? Afijn, toen ik een reltie met hem kreeg wist ik meteen: yes dit is hem!
Hij is erg zorgzaam (soms te, wil me nu onder een glazen stolpje houden ) Maar ook kind en diervriendelijk, gesloten naar andere mensen toe, betrouwbaar, meelevend en helemaal geweldig natuurlijk
Mijn lieffie staat er niet bij, geloof ik. Intelligent Relaxt Grappig Lekker! Spontaan Gul Eigenwijs Oh, en had ik al gezegd dat hij een belachelijk lekker ding is? Hoei! Belle, erg gelukkig met haar vriend.
Mijn mannetje is mijn maatje,kan met hem lachen,huilen,ruzie maken(wij zijn beide sterrebeeld leeuw wil dus weleens botsen) en het weer goed maken natuurlijk! Hij is lief en zorgzaam,hij is stapelgek met de kids en de dieren,het is gewoon een schatje Liefs,Claudia
zorgzaam lief en geduldig kindvriendelijk meelevend maar hij kan ook af en toe bazig zijn . maar ik ben diegene die dominant is hij mag alleen soms wat vaker koken voor me maar verder is hij een hele goei vader voor mijn zoontje en verder hij is er voor ons.
Wel dames zo te horen ben ik dus de enige met een dominante ,jaloerse man! De andere waren zeker al op! Hoe krijgen jullie ze zo lief? Gun hem jullie van ganser harte! Koester hem maar goed! Groetjes Marjo
Kind- en diervriendelijk, lief, zorgzaam en ongeduldig! En jaloers, zegt hij zelf, maar daar merk ik nooit zoveel van. Ik geef hem dan ook weinig reden tot jaloezie. Ik ben namelijk erg zuinig op 'm.
Mijn man is lief, zorgzaam, lief voor de kinderen en voor mij, een beetje jaloers en af en toe een beetje bot. Lief voor dieren is hij ook meelevend idem. xxx jet
mijn menneke is echt een poeppie hihi maar ook af en toe echt droog, bijv als we een "echtelijke" ruzie hebben dan zit ik kattig te doen en hij houdt gewoon verstandig zn mond en dat is op dat moment echt heel frustrerend
Ik kreeg hem op een presenteerblaadje van een goede vriendin, die heeft ons namenlijk gekoppeld. Maar in het begin hadden we best veel ruzie en was er ook jaloezie onderling, in de loop der jaren zijn we meer naar elkaar toe gaan groeien en jaloers zijn we geen van 2en meer en ruzie is er nog weinig, af en toe een flinke woordenwisseling en het goedmaken is dan erg leuk.
Mijn man was ziek, dus ik wilde hem vertroetelen. Híj wilde voor me zorgen omdat ik zwanger ben. Dus daar stonden we in de keuken, te kibbelen over wie voor wie mocht zorgen. Zo zorgzaam is hij...