Hoi, ik ben 17, zwanger, en zojuist gedumpt en in de steek gelaten door papa-lief. Wat een ongelovelijke (...), hij heeft gewoon het lef om me na 1,5 jaar zomaar bij het vuil gezet... Is er nog iemand die zo'n hartelijke ex heeft? Of ben ik de enige die gedumpt werd omdat ik zwanger ben? Groetjes Samira
Hoi Goddess tear, Allereerst vind ik het heel vervelend dat je vriend (inmiddels ex) je in de steek heeft gelaten...Niet zo netjes... Hadden jullie samen al plannen voor kinderen...? Maar hoelang ben je zwanger als ik vragen mag...
Jeetje wat een rot streek van je ex zeg.. En alleen maar omdat je zwanger bent? @Jose: ze is zeven weken zwanger..zie banner
jezus... idd wat een (....) geen woorden voor.... lekkere verantwoordelijkheid... sorry meid... sorry dat ik het zeg... maarre denk dat je dan beter af bent zonder hem! Zijn er nog andere mensen die je steunen? Veel succes nog in ieder geval!
jeetje meis! dat is idd een rotstreek!maar,misschien is hij wel zo geschrokken dat dit zijn eerste reactie was!niet netjes maar kan me wel voorstellen dat ie schok!meisje heel veel succes met alles! liefs
jeetje meid ...wat een Ei...! is het omdat je zwanger bent ?of hadden jullie wel bewust voor dit kindje gekozen omdat 17 best jong is
Hoi Meid wat een kut streek van je ex vriend. Hopelijk heb je in je naast omgeving mensen die je u kunnen steunen en hopelijk draaid die nog bij als de eerste schrik ervanaf is. Heel veel sterkte en succes
Wat een kl**thommel zeg! Wat een slappe hap zeg.... Maar hoe is het gegaan dan? Kan het niet gewoon zo zijn geweest omdat ie geschrokken is? (dat ie bijdraait zoals hierboven staat)
tja ik weet niet wat zijn reden was om het uit te maken, en of jullie gepland zwanger geworden zijn. maar het blijft fckd up, in ieder geval sterkte
Nou meid, ik weet precies wat je doormaakt... ben op 16jarige leeftijd ook buiten geflikkerd om het zo maar even te noemen toen m'n ex hoorde dat ik zwanger was (en we hadden er samen voor gekozen) wat bleek nu... hij vond zijn ander zwangeren vriendinnetje leuker... Dus ja snap je helemaal... maar geloof me... je bent beter af zonder zo'n vent... Sterkte meissie!
Same here .... mijn ex vond het ook niet nodig om pappa te worden maar je kan beter je energie in je kindje steken dan nog in hem ... Veel sterkte ermee
Pffff.. wat een vreselijke gozer zeg! Hoe kan hij zoiets doen ineens.. waren er wel al problemen of ging alles gewoon helemaal goed allemaal? Was je wel aan de pil of niet? Ik ben het ook met de andere eens. Je kunt je energie beter in je kindje steken (mocht je het zelf wel willen). Er is niks mooier dan een kindje krijgen. Een kindje is een wonder.. Hoe het ontstaat, hoe het groeit... Heel veel sterkte ermee
laf maar misschien moeten julliej allebei heel geod praten ( ik heb het ook gedaan) en wij zijn er allebei uitgekomen dat het het beste is als we het zo laten! het is een iets andere situatie, maar ik heb hem zelf ook de keuze gegeven,., het is niet niks om pappa te worden, van een wonder! ik heb het zelf nu losgelaten, tenminsten als mijn hormoontjes niet weer op spelen ( dan heeft hij het ook wel eens moeilijk, dan ben ik niet een van de liefste haha) ik zou je ex even laten uitraassen. geef hem nog 1 kans om er over na te denken. als hij ja of nee zegt.. maak duidelijke afspraken! en maak hem duidelijk dat het een deel van hem is! mijn verhaal iets anders dan die van jou. maar het doet pijn. vooral omdat het iets van jullie samen is. iets moois. ik denk dat praten het belangrijkste is wat julliej moeten doen! echt waar! groetjes
Wat een ontzettende kl**tz*k zeg! Meid, ik vind het echt super rot voor je, maar als hij niet voor jou en jullie kindje kan zorgen, kan je hem maar beter kwijt zijn. Is voor mij natuurlijk makkelijk praten, maar toch. Hij is jou en je kindje niet waard!
Eh ja, ik werd ruim 17 jaar ook zonder pardon aan de kant gezet toen ik zwanger bleek te zijn Heel veel sterkte meis, het is echt een hele nare situatie Maar je redt het, ook zonder man! Liefs, mussie
Wat een lafaard zeg Ik denk echt dat je beter af bent zonder hem! Hij is jullie echt niet waard, probeer te genieten van je zwangerschap. Stress is niet goed voor je kindje en voor jou.