Welk uitje gaan jullie doen in de kerstvakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door me1989, 23 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Gelukkig, ik las dat je niets had gepland, vandaar.
    Mijn dochter ging van het zomer naar Parijs, heeft daar een heel museum afgezocht naar een bepaald schilderij van van gogh, toch maar gevraagd, bleek het tijdelijk in Amsterdam te hangen:roflmao:
    Toen heeft ze het nog net voor de tentoonstelling weer eindigde kunnen bekijken in Amsterdam. Sta je daar met je goede gedrag in Parijs :roflmao:

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Naar Hof van Eckbergen
    Kids gaan nog een nachtje logeren
    Bioscoop
    Zwemmen
    En uitrusten/opladen...

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha nee we plannen nooit veel van te voren, alleen als we weten dat het echt nodig is zoals ik dit geval.
    Oh haha sta je idd dan :roflmao: gelukkig heeft ze hem in Amsterdam nog gezien.

Omaaatje vindt dit leuk.
  4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Daar was ik al bang voor, maar ook ivm wintersfeer zal het druk zijn. Mij leek die kermis wel leuk. We zijn in de zomer al geweest maar toen had mijn man erge hooikoorts

5. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

De kermis bestaat uit een (reuzen)rad voor kleine kinderen, een draaimolen, een rups, een zweefmolen, wat grijpmachines met goedkope kermismeuk en een rolschaatsbaan van 100 jaar oud, qua sfeer vergelijkbaar met het carousselpaleis in de Efteling maar dan veel kleiner. De baan is echt heel klein, denk nog geen 15 meter doorsnede. En dan een vlooiencircus, dat was erg grappig gedaan, leuke man. Je krijgt per persoon 2 kaartjes en een kaartje voor het rolschaatsen. Losse extra kaartjes kosten 2.50 per stuk.

6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.387
    30.702
    113
    Vrouw
    We zouden niks gaan doen.
    Maar nu kreeg jongste voor zijn verjaardag een uitnodiging voor een rondleiding in het psv stadion.
    Dus vrijdag gaan we naar Eindhoven. Jongens samen een rondleiding. Man en ik even samen de stad in.
    En ik denk afsluiten met ergens lekker eten :)

Spectre en TotalBella vinden dit leuk.
  7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

We hebben nog meer plannen. Vrijdagavond gaan man, jongste, schoonvader en ik naar Amsterdam voor de light tour, we gaan met de boot.
    Zaterdag is m’n broer in de buurt, dan gaan we waarschijnlijk naar de bios samen met de kinderen. Oud en nieuw gaan we naar vrienden.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Begin van de kerstvakantie in een grote indoorspeeltuin geweest, net 3 dagen in een vakantiehuisje van familie.
    Morgen naar natuurmuseum brabant en zaterdag naar kasteel de haar.
    Volgend weekend ook nog wel iets.

9. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Wij zouden eigenlijk niet zoveel gaan doen. Omdat ik het overal eigenlijk te druk vind en je dan alsnog niets ziet of bij dingen lang moet wachten.
    maar mijn man is aan het werken thuis en ik verveelde me dus we zijn toch al naar het zwembad, en een klimhal geweest. We gaan ook nog naar 2 musea komende dagen. En een keer uiteten. Dus zo worden er toch nog wel weer plannen gemaakt.
    Volgende week weer werken dus dan doen we geen uitjes meer.

tuc vindt dit leuk.
  10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Hoe is toverland? De moeite waard om 2,5 uur voor te rijden?( en overnachting) aangezien je een jaar kaart hebt vast leuk.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bios hebben we al gedaan
    Gisteren naar Ziggo Dome 100 jaar Disney geweest
    Morgen komt een vriendinnetje logeren en gaan ze Disco zwemmen
    Verder weinig op de planning, vuurwerk afsteken en ik ben nog een keer jarig
    Vooral zo min mogelijk,ben aardig moe
    De oudste kinderen gaan lekker hun eigen gang met feestjes, feestjes, feestjes ;)

12. Liefje91

Liefje91 Actief lid

20 apr 2016
    220
    100
    43
    Amersfoort
    Ik ben er afgelopen oktober voor het eerst geweest en wij vonden het een erg leuk park, voor elke leeftijd wat.

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ja dat zag ik ook! Het is voor ons traditie om in de kerstvakantie naar een pretpark te gaan. Afgelopen jaren Disney en phantasialand gedaan en nu leek dit mij wel leuk. Efteling vermijden wij in de kerstvakantie.

14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Wij vonden het leuk, zoontje zou zo weer willen, maar we zaten wel in een huisje in de buurt, voor een dagje zou ik niet snel heen en weer gaan, maar als je het combineert met een nachtje weg, vind ik het een leuk uitstapje. Het is minder groots van de Efteling, maar er zijn genoeg leuke attracties voor jong en oud. Wij hebben ons daar de hele dag vermaakt. Ik vind het leuker dan Walibi, waar het alleen om achtbanen gaat. Het park was met Halloween ook erg leuk aangekleed.

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Thanks! Ik ga boeken:D. We rijden heen wel directheen en dan park en daarna hotel kwartier er vandaan. En man wilde nog naar het openluchtmuseum in Arnhem dus dat zit mooi op de route. Wij wonen bij Alkmaar.

Hebben jullie nog ergens specifiek gegeten ofzo?

Dubbelgeluk en Nijn1977 vinden dit leuk.
  16. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    965
    443
    63
    Vrouw
    Ik ben even nieuwsgierig of het ook heel druk is in Toverland? Ik wil misschien volgende week vrijdag gaan.

17. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Dat weet ik niet meer, het is ook alweer bijna 1,5 jaar geleden. Leuk dat jullie gaan, veel plezier!

18. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.803
    4.583
    113
    Vraag is niet aan mij, maar woon er 5 minuutjes vanaf ;)
    Nog geen 3 minuten rijden vanaf Toverland zit het ABC restaurant, voor kinderen echt de bom. All you can eat. En 'langs' ABC zit de Turfhoeve, een pannekoekenrestaurant.

19. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Het scheelt toch wel heel erg per dag. Gister toen ik mijn dochter bracht, die ging even schaatsen, stonden er heel veel bussen. Woensdag was het relatief rustig.

20. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    ABC doet het hier idd ook altijd goed. Heel veel keus en de keren dat we geweest zijn was her prima.

Deel Deze Pagina