Wie heeft er van Deryan de travel box? De travel cot ken ik, de box lijkt me precies hetzelfde te zijn, maar aangezien beide op de markt zijn vraag ik me af wat de verschillen zijn en of de box een toegevoegde waarde heeft, buiten de prijs om dan. We hebben om te slapen een gewoon campingbed, de Deryan lijkt me handig voor dutjes of buiten. Mij lijkt dat je het bedje ook prima als box kan gebruiken, maar ben wel benieuwd of die box misschien handiger is. Dus: ervaringen?
Ik heb de peuterbox. Ik weet niet of dit hetzelfde is??? Maar goed... De reden waarom we deze hebben aangeschaft is het feit dat er aluminium poten aan de zijkant aan te maken zijn. Ik begreep van vrienden dat hun kindje toen hij wat ouder was het tentje liet omkiepen... met die aluminiumpoten is dat echt niet mogelijk. Je kunt hem overigens ook gewoon zonder die poten opzetten. Je krijgt met die poten dus echt een stevige box, die ons vooral handig lijkt wanneer we over twee maandjes op vakantie gaan (kamperen). Het voordeel tov een campingbedje die je natuurlijk ook als box kunt gebruiken, is toch wel het feit dat hij ontzettend licht is en helemaal af te sluiten (voor insecten)
De box kan geloof ik ook open aan de bovenkant en heeft daarbij inderdaad een aliminium constructie, zodat hij ook echt als box te gebruiken is. Ik heb alleen het gewone bedje, maar ga die toch niet zo snel als box gebruiken. Kindje kan er niet in staan natuurlijk.
Ken de box variant niet. Maar zoonlief 20maand krijgt inmiddels de ritsjes van het tentje open en kruipt er dus ook. Ermee aan de wandel gaat hij gelukkig niet.