Als je bij iemand zelfgemaakte cadeautjes zou kunnen kopen zoals bedrukte kleding, tekstborden, glaswerk, klokken... Wat zou je geven als cadeautje aan een ander? Zou je bijvoorbeeld kleding geven aan een ander? Of een romper met een leuke tekst of de naam van de baby? Zou je iemand een tekstbord cadeau geven?
Hangt vanaf wat precies het verschil is tussen deze zelfgemaakte producten en deze producten die je al bijna overal kunt kopen. Ik koop vooral voor familie af en toe persoonlijk bedrukte tekstbordjes of een koffiemok of zo. Als echt zelfgemaakt kadotje zou ik een gehaakt knuffeltje geven.
Wij kregen als kraamcadeau een supergrappig klokje met de gegevens van onze zoon erop gedrukt (naam, geboortedatum, lengte, gewicht) en blauw/witte muisjes erin (klokje met glas ervoor). Dat vond ik erg leuk.
Nee ik niet. Ik houd sowieso niet van spullen met tekst. Ik vind dat meer iets voor bedrijven om te doen.
Zulke dingen zoals YourSurprise geef ik graag cadeau; maar dat is meer met foto's. Daarvan heb ik twee armbandjes, een beker, een bedrukte kist met drank erin en een ketting besteld (en op armbandjes na cadeau gegeven). Dat vond ik wel hartstikke leuk. Met tekst misschien ook wel, maar dan moet het wel 'bijzonder' zijn en niet zomaar iets.
Ik maak zelf gepersonaliseerde producten.. Ben nu bezig met de juffen/meesters cadeautjes. Voor de stagiaire van mijn zus maak ik bijvoorbeeld een snoeppot met alle namen van de kinderen er op. Ook maak ik huisnummer borden en heb ik nu voor een collega een rompertje, mutsje en labeldoekje bedrukt met de naam van het kindje. Ik doe het voor de hobby, houd van knutselen. Vrijdag heeft mijn dochter een feestje en dat jongetje is gek op dinosaurussen, dus maak ik nog even een dino shirt met zijn naam er op..
Tekstbord of een glas met bv de naam van de persoon erop of een leuke spreuk (life's too short to drink bad wine)
Haha.. Voordat ik hier een waarschuwing of ban krijg, ik neem geen bestellingen, doe het echt voor de hobby. Ik moest me leren ontspannen en ben dit gaan doen.
Inderdaad. En dat iemands naam erop staat, maakt het nog geen persoonlijk cadeau. Integendeel zelfs, het zijn vaak super algemene prullen.
ik vind voor kinderen naam kadootjes altijd erg leuk. Kleding bv - daar groeien ze ook weer uit . Wegzet dingetjes ben ik minder van.... Of het moet iets voor bij de voordeur buiten zijn. Maar in mijn huis staat al genoeg