Hahaha........ Uitwasbare luiers dan? Ook nooit van gehoord? Maar heeft iemand de tip om ze goed schoon te krijgen? Hoe doen jullie dat?
Ff uit nieuwsgierigheid maar hoe vervang je het verband als je bijv op je werk zit? Normaal gooi je het weg maar het lijkt me ook niet echt fris om het de hele dag in je tas te hebben zitten (en je moet het nog ongemerkt mee terug krijgen van de wc). Sorry als de vraag al gesteld zou zijn, heb niet alles teruggelezen
Heb het ook sinds afgelopen maand. Heb het eerst eens voor de nacht geprobeerd en moet zeggen het is super! Volgende keer nog wat bij bestellen zodat ik het ook Door de dag kan Gana gebruiken. Ik werk maar 2.5 dag dus denk dat ik dan nog gewoon wegwerp gebruik. Maar tot nu toe super tevreden. Heb de Charlie banana
Ik lees ook even mee! Heb een hele tijd geleden een luna cup en een aantal verschillende wasbare verbanden en inlegkruisjes gekocht via Ebay, maar vanwege zwangerschap de cup en de verbanden nog niet kunnen testen. Dochterlief is nu 6 maanden, ben benieuwd wanneer ik ook weer mee kan testen, maar het mag ook nog wel even duren hoor... De Inlegkruisjes al wel in gebruik en het bevalt heel goed! Wat ik vooral fijn vind is dat het niet zo broeierig is en niet stinkt. Het wassen is geen punt, want die gaan gewoon bij de wasbare luiers en billendoekjes. Als ik geen luierwas zou doen dan zou ik ze denk ik even voorweken in groene biotex en dan met de 60 graden handdoekenwas mee. Mogelijk nog even voorspoelen als ze echt heel vies zijn?? Klinkt misschien raar, maar sinds de bevalling gebruik ik ook wasbare doekjes bij #1 op het toilet. Het afspoelen en nadeppen met een washandje was eigenlijk zo goed bevallen dat ik dacht, "waarom zou ik daarvoor nog wegwerp schuurpapier voor gebruiken?" Via ebay heb ik daarvoor en voor de baby ook een hele lading babydoekjes voor op de kop getikt.
Je hebt wetbags erbij of die kun je los kopen. Daar kun je de gebruikten in doen en dat is lekvrij en volgens mij ook geurvrij. Nog niet hoeven proberen ergens anders, ik werk namelijk thuis en verder ben ik nog niet zolang buiten de deur geweest.
en gewoon je tas meenemen naar het toilet? Deed ik wel altijd, omdat ik de grootste maat maandverband nodig had, en die ook niet altijd in mijn zak kon/wilde frummelen Hier inmiddels spiraal, en, zeer prettig, niet meer ongesteld!! anders was ik misschien ook wel overgegaan!