Welk vakantieland met (kleine) kinderen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door PenK, 29 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zie eerder mijn quote: Lyme van dichtbij meegemaakt en weet wat het kan veroorzaken. Maar ik wil er geen 'waar zitten wel/geen teken' topic van maken.
    Vanuit mijn beroep weet ik dat er in grote delen van Oostenrijk, onder andere, mensen in rap tempo ingeent worden tegen teken- encefalitis. Dit, in combinatie met mijn ervaring met Lyme, is voor ons nu een reden niet te gaan. Mag iedereen gek of vreemd vinden maar voor ons telt dat redelijk zwaar. En ja, in andere landen zitten ze ook, evenals in NL waar er in sommige gebieden behoorlijk veel zitten. Wij letten op naar welk gebied we gaan om het risico te beperken. Dat het voor een ander geen zoek- criterium is, prima! Voor ons wel dus.

En nu weer off topic; nog leuke ideeen?

2. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    kroatie!!

3. zz Armadillo

17 aug 2013
    54
    2
    8
    Kroatie +1

Corsica is ook heel leuk met een klein kind. Zandstranden, ondiep water. Grote stenen om overheen te klauteren, schilpadden in de bosjes.

Ik denk dat het niet eens zoveel uitmaakt waar je heen gaat maar wel wat je gaat doen. Toen mijn zoon nog geen jaar was zijn we een paar dagen in en om Lissabon geweest. Hij heeft rondgekropen in het aquarium (baby + haai, dat zijn goede foto's), en in het appaterment. Fruitsalade gegeten in de stad, dat soort dingen.
    Voor ons als ouders was het niet het soort van citytrip wat we zonder kinderen zouden doen. Maar we waren er voor een conferentie dus alle lol was alleen maar extra.

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Waar zijn jullie in Denemarken geweest?

5. tuc

tuc Niet meer actief

Vlakbij Kolding

Deel Deze Pagina