Ik kreeg vanmiddag een leuke aanbieding voor een overnachting in het Van der valk theaterhotel Almelo. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit hotel en het winkelen in de buurt?
1 x geweest. Vond het een erg mooi hotel. Mooie uitstraling, hele nette kamer en een heerlijk ontbijtbuffet. Ik zou vanaf daar met de trein naar Enschede gaan om te winkelen. Almelo is niet heel bijzonder. Station is vanaf het hotel ongeveer 10 min. lopen
Wij komen vaker in dit hotel. We vinden het zelf een fijn en net hotel met lekker en uitgebreid ontbijt.
Hotel is prima. Almelo wordt met regelmaat uitgeroepen tot stad met slechtste/sneuste/etc binnenstad. Maar je kan makkelijk met de trein naar Enschede of met de auto naar bijvoorbeeld Ootmarsum, wat dan wel weer leuk is
Oh echt dat wist ik niet Enschede ben ik ook nog nooit geweest. Al lees ik wel op internet slechte recensies over het hotel dus twijfel toch een beetje. Zijn er misschien andere leuke winkelsteden waar een van der Valk hotel in de buurt zit? Ik ben geen enthousiaste shopper maar als het een leuk nieuw centrum is vind ik het al wat leuker om te winkelen
Vd valk Vught op fietsafstand van denbosch. Hotel is van buiten verouderd maar de kamers binnen zijn echt heel mooi
Dan moet je zeker niet in Almelo zelf zijn. Ootmarsum is wel echt heel leuk, veel gallery's, bijzondere winkeltjes etc. Echt een kunstenaarsdorpje. Van der Valk Groningen hebben wij goede ervaringen en Groningen is een leuke stad. Weet alleen niet hoe de bereikbaarheid tussen de stad en het hotel is..
Wij gaan altijd met zijn tweetjes naar van der Valk in Duiven. Als we willen shoppen gaan we naar Arnhem, maar meestal komen we de hotelkamer niet af (behalve voor het eten)
Wij vonden het een heel fijn hotel, we hebben er ‘s avonds gegeten, daarna theatervoorstelling tot laat, heerlijk om dan na een drankje zo je bed in te rollen Ontbijt was ook erg fijn. We waren er rond Kerstmis en in Almelo zelf was een Kerstmarkt, maar het regende echt pijpenstelen, we zijn over die markt gelopen, maar er was door die regen echt geen sfeer. Jammer! Vond verder het winkelaanbod ook niet denderend, veel leegstand ook toen.