Ik ben me aan het verdiepen voor een vakantietje in mei met onze dochter van dan bijna 2 jaar en een baby. We willen graag een subtropisch zwembad met kinderbad en het liefst een binnenspeeltuin op het park. Iemand tips? We willen in Nederland, Belgie of Duitsland op vakantie.
Is goed hoor Ik was het zoeken zat. Erperheide van centerparcs voldoet op zich wel, maar weet niet of het leuk is voor een tweejarige.
ik zeg landal vennenbos of landal lommerbergen. heerlijke parken. aan de buitenkant zien de huisjes er niet uit, maar binnen gewoon normaal. leuke zwembaden, ballenbakken en puk en pelle als entertainment.
Oh dan zeg ik Erperheide! Echt een fijn subtropisch zwembad ook voor 2 jarige genoeg te doen wij gaan er weleens dagjes naar toe. Er is daar ook een grote binnenspeeltuin.
Ik zou persoonlijk niet naar de Hengelhoef in België gaan. Wij zijn er geweest. En vonden het zwembad vies er achter stalling onderhoud. Wij sliepen in een stacaravan. Was een hel was het. Of ze moeten het allemaal aangepakt hebben. Bij Erperheide zijn we afgelopen zomer geweest. En onze dochter was toen 1,5 jaar. Zwembad was toen nog niet iets te weinig voor haar. Maar dat binnen speelding was helemaal super. Net als de speeltuintjes die er waren,
Dankje Gerdatje. We willen sowieso niet in een stacaravan, dat is altijd zo krap. Maar als het zwembad zo vies is wil ik dat ook niet met een kleintje van 4,5 maand.
Eemhof van cp ! Echt super mooi park. In t zwembad twee aparte baby/kinderbadjes. 1 voor baby en 1 voor peuter zg maar en 3 zandbakken omringd door muur zodat ze metzand en water kunnen spelen en er niet zomaar uit kunnen. Ook erg leuk voor volwassenen, heeft bijv glijbaan en banden. Binnenspeeltuin gedeelte voor hele kleintjes en gedeelte voor kids vanaf 4.
Wij hadden daar trouwens steeds een appartement in de marina jachthaven, echt fantastisch. Ze hebben ook nieuwe generatie kinderhuisjes met glijbaan binnen naar buiten. Mag me ook pb en. Mobiliteit vakantie altijd code gebruiken hè scheelt heel veel.
Wij vonden Erperheide van cp erg leuk, mooi zwembad met meerdere leuke peuterbadjes, en een geweldige binnenspeeltuin.
Erperheid. Zeker weten, ben afgelopen september met 2 jongetjes van 3 en 2 en ze vonden het geweldig. De jongste heeft het er nog over dat hij terug wil. Vooral het 'schiethok' met zachte ballen vond hij geweldig. Er liepen toen veel ouders met kleine kindjes rond.
wij gaan in juni naar het heijderbos. wij zijn er vorig jaar een week met ons 2 geweest en dat is ons erg goed bevallen. mooi groot zwembad. ook een mooi baby/peuter bad. de jungle dome is ook erg leuk. en de huisjes waren erg netjes. wij zaten dan wel in een vip huisje. en nu gaan we naar een premium huisje
Is die jungle dome al wel leuk als ze bijna 2 zijn? Lijkt mij meer voor iets grotere kindjes te zijn maar kan het mis hebben hoor. Erperheide is nu wel de eerste die we op het lijstje hebben staan.
Land van Bartje is echt heel leuk voor een kindje van 2. Vooral de binnenspeelgelegenheid. Een hele grote binnenzandbak met speeldingen en fietsjes e.d. Erg mooie huisjes. Zwembad is best groot met een groot peuterbad. Of je het officieel subtropisch noemt denk ik niet. Maar het zit er niet ver vanaf.
Ik vind de huisjes niet zo prettig op land van bartje. De kinderen moeten dan boven slapen en wij beneden.