Ik zie echt de bomen door het bos niet meer We moesten door prive omstandigheden altijd in NL op vakantie maar daar is nu verandering in gekomen We kunnen nu zelf kiezen waar we heen willen dus ook naar het buitenland maar wat is nu super leuk voor de kids? Die van ons zijn dan 7,5 en 2 Ik zit te denken aan Italie met de auto,Turkije met het vliegtuig of gewoon wel lekker weg in Nederland Als we met het vliegtuig gaan wil in niet in een heel duur appartement/hotel Wie o wie heeft de gouden tip voor mij??
wij gaan met de auto naar frankrijk, dordogne. ong 900-1000 km rijden grote ned camping met veel te doen Luxe kamperen in de Dordogne, Frankrijk - Le Grand Dague kun je lekker je auto volladen en alles meenemen ipv alleen een koffer...
Die wilde ik dus ook al aanraden haha Of deze in Italië: Home - **** Jesolo International Club Camping En deze in Frankrijk: Camping Les Tournels - Frankrijk - Vacansoleil Of deze bij Disney in de buurt: Luxe tent of stacaravan huren op camping Le Chêne Gris - Le Chêne Gris Pff er is nog veeeeel meer Maar grand dague is echt een aanrader!
Wij moesten ook altijd in Nederland blijven . Nu voor t eerst met zoon van drie naar Griekenland. Hotel mikri poli rhodos. All in en heel kindvriendelijk
wij gaan dit jaar met de auto naar kroatie. wij gaan altijd kamperen met eigen vouwwagen sinds 3 jaar. daarvoor huurden we een ingerichte tent op een camping. ik persoonlijk vind een camping leuker voor de kinderen als een appartement of hotel.
Wij gaan met de auto naar Zuid Frankrijk. Naar Camping Esterel Caravaning, in de buurt van Frejus. Is voor het eerst dat we dit gaan doen, dus ben benieuwd of het gaat bevallen.
Vaak naar zuid frankrijk geweest naar de camping. Dit is ons altijd heel goed bevallen. Dit jaar gaan we weer eens all in naar griekenland endenk dat dat ook goed gaat bevallen.