Goedemorgen! Voor de mensen die al eens bij hof van saksen zijn geweest en tips hebben voor een vergelijkbaar park… Welk park vinden jullie vergelijkbaar? Wij zijn nu al een aantal jaar naar hof van saksen geweest. Dit bevalt ons super! Het park is zo mooi schoon, goed onderhouden. Eten op het park is goed. De huisjes zijn prima. Veel leuke activiteiten, super glijbanen in het zwembad. En de service is top! wij hebben nu een paar keer ook Centerparcs geprobeerd, maar ik vind het toch elke keer stukken minder. Vooral de service, het eten op het park, en de huisjes zijn echt stukken minder! Ookal nemen we altijd een VIP huisje. Ik vind het toch echt een groot verschil! wie heeft een leuke tip voor een luxe park?! Mag NL, België, Frankrijk… Ik vind het niet erg als het duurder is, want ik betaal graag wat extra voor schone huisjes en meer luxe en veel leuke activiteiten/zwembad. Door googelen zie ik door de bomen het bos niet meer, dus hoop heel erg op goede tips van de ervaringsdeskundigen hier!
In Frankrijk vond ik village nature Paris heel mooi. Wel wat groter opgezet dan hof van saksen maar veel te beleven en te doen (huisjes zijn oke maar niet super). Ik vond de parken waar ik in Nederland ben geweest allemaal niet echt vergelijkbaar met hof van saksen - ouddorp duin is heel mooi maar zwembad en speelmogelijkheden voor de kinderen zijn minder. Je kan er wel erg lekker eten op het park en op het strand (ligt in de duinen). - rabitt hill vond ik wel erg leuk maar zwembad is ook niet te vergelijken met hof van saksen, wel erg leuke binnenspeeltuin! Restaurant is ook prima. - land van Bartje meer gericht op wat kleinere kinderen. Waar ik nog niet geweest ben maar goede verhalen over gehoord heb: - ter hills resort - park Allgäu (maar erg ver weg)
Dank voor je uitgebreide reactie!! Ik ga eens googelen op die parken. land van Bartje zijn we ook al eens geweest. Was ook prima, maar idd meer gericht op jongere kids. Die van ons zijn inmiddels 9’en 7… Zwembad is wel het belangrijkste voor de kids. Maar ik ga eens kijken naar die parken! Dank je!
Je moet de nieuwe parken van Center Parcs in Duitsland en Frankrijk proberen. Volgens mij heeft Duitsland een nieuw park met een super luxe vip variant. En in het buitenland is er meer ruimte dus alles is groter opgezet. En nieuw natuurlijk. In Nederland is de Leistert in Limburg ook wel vergelijkbaar. Alleen geen luxe op groot binnenbad. Maar de vrijstaande boerderijen zijn echt heel mooi en schoon. Ook veel mooie voorzieningen voor kinderen. En een leuke omgeving.
Huisjes helemaal top en mooi! Ik vind het een mooi park, alleen 't binnen zwembad mag echt wel vernieuwd worden
Leistert idd! Fijne mooie huisjes. Park id leuk naar het zwembad is verouderd Verder nature Village paris is geweldig, dat zwembad
Center Parcs Allgau zijn wij geweest. Fantastisch park, nieuw, schoon, tof zwembad en uiteraard een super omgeving om er op uit te trekken.
Mocht je een tof zwembad interessant vinden: CP de Huttenheugte https://www.centerparcs.nl/nl-nl/nederland/fp_HH_vakantiepark-de-huttenheugte/aqua-mundo Qua luxe huisjes kun je bijv. denken aan Landal Miggelenberg, maar daar heb je niet echt een super cool zwembad ofzo. Je kan er wel rondjes om het eilandje zwemmen en er is een stroomversnelling en bubbelbad en peuterbad.