Ben er nog niet geweest, maar vakantiepark Dierenbos in brabant schijnt erg kindvriendelijk te zijn. Voordeel je krijgt een card voor onbeperkt toegang o.a. beekse bergen, speelland beekse bergen, dierenrijk e.d. Edit: ik zie nu jouw reactie dat je al hebt geboekt!
Port zelande cp. Lekker kort aan de zee, leuke omgeving. Genoeg te doen. Vind het een mooi park ben er zelf 4x geweest. Meerdal van cp is ook mooi, ook 5x geweest.
Ja, jaren terug. Het "echte" strand ligt er inderdaad wel wat ver van vandaan. Misschien een tip voor je: Wij zijn half maart naar Landal Port Greve gegaan. Dat ligt een paar kilometer bij Port Zelande vandaan. Wij hebben, mede door het goede weer, een heerlijke vakantie gehad. Het park heeft een eigen klein strandje. Maar Renesse en andere strandjes en leuke plaatsjes zijn goed aan te fietsen. Er is een baby, peuter en kleuterbad. Niet mega groot, maar voor mijn dochter geweldig. Verder hebben ze ook nog wel wat activiteiten die leuk zijn voor dreumesen. Zo had je in de ochtend peutertijd waar ze lekker kon rondkruipen en in autootjes kon rijden. En mijn dochter was helemaal gek van die idiote Bollo beer.
Dank jullie wel. We hebben al geboekt. Volgend jaar pak ik mijn topic er ff weer bij want dan wil ik naar zee!