Is iemand hier wel eens geweest? Is het echt wat anders dan een gewone indoorspeeltuin? En hoe overzichtelijk is het, kun je jongere kinderen en gewoon 'los' laten lopen?
Ik wilde er vorige week heen gaan, maar mijn zus raadde het af. Ik heb 2 kleintjes van 2.5 en 14 maanden en ze kunnen alle kanten op. Je heb allemaal verschillende kamers! Dus ik wacht nog maar een jaartje!
K ben er een jaar geleden ofzo geweest met een feestje, dus de kids ongeveer 1,5 en 3,5. Vond het erg geslaagd! Ik vond het overzichtelijker dan monkey town, want minder hoog en minder druk. Peutergedeelte is wel een goed afgeschermd gedeelte. Al die kamers zijn boven, dus daar ben je niet zomaar. Ik weet niet meer of er een traphekje was, ik dacht wel een hekje voor het peutergedeelte. Kamers zijn wel erg leuk, allerlei thema's. Muziek maken, verkleden, mega poppenhuizen, gigantische hoeveelheden bouwmaterialen. Moet er binnenkort nog eens heen gaan
Ja meerdere keren. Peutergedeelte is idd goed afgeschermd, maar inmiddels kunnen ze bij mij alle drie daar rondlopen. Ze vinden het vaak langer leuk dan de gewone binnenspeeltuin, omdat er meer verschillende dingen te doen zijn. Maar met alleen kleintjes maakt het niet zoveel uit.