Ik zou Daniek schrijven, leuke naam en past mooi bij de namen van de andere kinderen. Kate vind ik als naam leuker, maar in combinatie vind ik D beter passen.
Ken een paar wat volkse Danique's. Heb die associatie er dan ook meteen bij. Kate vind ik heel erg leuk!
Danique. Naast Kate zou ik verwachten dat de naam van N op zijn Engels wordt uitgesproken. C ook. Naast een C en een Danique twijfel ik dan dus tussen een Nederlandse en Franse uitspraak voor N. Daarom zou ik voor Danique gaan, misschien gespeld als Daniek.
Danique Maar waarom nu beslissen? Ik wist niet wat het werd, en ik had 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen. Eerst heb ik 24 uur kennis gemaakt.
Dit herken ik wel haha. Ook niks voor mij om af te wachten want een baby verandert toch heel erg in die eerste periode.
Ik vind Kate veel mooier maar Danique misschien wel iets meer de stijl van de andere namen.. Dus aan mij heb je ook niks
nee geen hormonen. Ik kan dit keer gewoon echt niet kiezen Man heeft inmiddels Kate helemaal afgeschreven en wilt Danique. Ik vind Kate echt prachtig, maar Danique ook mooi en past in mijn ogen beter bij de rest. Denk dat de keuze wel gemaakt is. Ik wil nu ook echt geen andere namen meer zien
Ik vind Danique ook mooier bij de andere namen. Ik vind Kate zo hard. Caitlin vind ik dan mooier bijv. Nu stond Danique ook op mijn lijstje voor meisjesnamen.
Hm lastig, allebei niet mijn smaak maar; ik vind Danique het beste bij de namen van je andere kinderen passen; liever en zachter dan het stoere en krachtige Kate.