Hallo meiden, Ik ben heel erg lang niet actief geweest op het forum. Maar inmiddels alweer bijna 34 wk onderweg van nr 3. We weten het geslacht niet, en meisjesnaam hebben we al. Maar de jongensnaam kunnen we maar niet een goede vinden! Misschien kunnen jullie ons inspiratie geven. De andere 2 heten : t.hijs johannes (2e naam vernoemd) en l.isanne adriana (2e ook vernoemd) Hierbij moet het dus een beetje passen en de 2e naam moet vernoemd worden naar willem... Dus kom maar op met jullie ideeen! Ik ben benieuwd! Liefs
Vind ik op zich een leuke naam maar omdat thijs ook al met t begint weer iets minder... Zooo lastig!! En de tijd begint wel te dringen..
Jurre vind ik zelf een erg leuke naam. Dan heb je Thijs, Lisanne en Jurre. Jurre Willem,.. klinkt best!
Abel Aaron Ben(jamin) Bas/ Sebastiaan Cas Christian/ Christiaan Daniël / Daan Finn Hugo (vind ik zelf erg leuk ) Julian/Julius Max/ Maxime Noah Olivier Pim Ralf/Ralph Reinier Sam/Samuël / Sem Vincent Vico
Ja hugo hadden we ook bedacht. Helaas ook al in de familie vergeven. Evenals kasper. Dus kas/cas enzo vallen ook al af. Manlief vind hidde mooi. Vind ik ook wel leuk maar daar past willem weer niet zo mooi achter.... Grrrrrrr
Oja manlief valt ook voor kees... Op zich leuk maat wel heel simpel.. Ik vond menno leuk maar hij weer niet! Gek van te worden!!
Vind je Hidde Willem echt totaal niet kunnen? Ik vind het nog niet heel erg gek. Is even wennen, maar dat vond ik bij de namen hier ook even. Zag net ook Jorn,.. ook een leuke naam!
Jille... Hmm nee, iets te onbekend denk ik. Klaas haha nee echt niet mijn ding. Fedde is even wennen... Hidde Willem klinkt zo gek of ligt dat aan mij? (willem wel lekker toepasselijk nou met het nieuws trouwens... Misschien moeten we er alex willem van maken lol)