Luuk: de leukste optie en speciaal qua betekenis. Dien vind ik een meisjesnaam en Niek vind ik niet zo mooi
Ik vind Niek het leukst. Andere optie voor Luuk is Loek. ik vind Luuk erg doorsnee, maar Loek een super leuke stoere naam.
Met stip op 1: Niek! Luuk is mij te dertien in een dozijn. Dean vind ik al niet mooi maar Dien al helemáál niet. Veel te plat. Daarnaast denk ik aan 'nadien'.
Ik vind Luuk en Niek allebei leuke namen! Dien vind ik klinken als een meisjesnaam. Het zal de Nederlandse schrijfwijze zijn van Dean, maar de 'ea' in het Engels klinkt echt anders dan de 'ie' in het Nederlands. Dean wordt Diejn zeg maar en Dien gewoon kort dien. En ik vind het nergens naar staan, net als Deef ipv Dave. Maar ik zou gaan voor Luuk of Niek.
Bedankt voor jullie berichtjes! Dien valt na het lezen van de reacties of. Deze wordt door jullie vaak erkend als meiden naam en dat is zeker niet wat we willen. Dus dan blijft de twijfel nog tussen Luuk en Niek. gelukkig hebben we nog 12 weken om een definitieve beslissing te maken
Ik ken 2 jongetjes met de naam Diem.. misschien is dat iets voor jullie? Verder vind ik Niek leuker dan Luuk, maar Duuk nog leuker dan Niek Succes!
Luuk of Luc Dien is afkorting van een hele oude meisjesnaam en dan zie ik ook een 50+ met kort pittig kapsel voor mij die graag naar Tino Martin of naar die schoonzoon van die reality soap van die oude belgische voetballer luistert