Ik sta momenteel in de wacht om de hap te bellen.. ben beller nummer 24 momenteel. Mijn dochter schreeuwt het uit van de pijn. Het lijkt niet op een aardbeientong. Ze is ook niet ziek en ook geen vlekjes oid.
Zijn het geen aften? Ik heb er afgelopen week 2 gehad en heb er ruim 3 dagen pijn aan gehad. Mijn tong voelde alsof het in de brand stond. Ik had het nog nooit gehad en was verbaasd dat dit zó n pijn deed.
Ik zou ook zeggen aften, dat kan echt heel pijnlijk zijn. Een waterijsje kan wat verlichting geven, of een ijsblokje om op te sabbelen. Ben je al aan de beurt, 24 wachtenden , jemig....
Lijken idd aften en die kunnen ontzettend pijnlijk zijn. Hier in de buurt heerst ook hand voet en mondziekte, maar dat is geloof ik meer met blaasjes en niet alleen op de tong
Ik zou ook zeggen een aft. Ik heb er zelf regelmatig last van en is erg vervelend. Ik smeer er pyralvex op, vies maar werkt super! Benieuwd wat hap zegt....
Handvoetmond ziekte? Of geen blaasjes bultjes op handpalmen en voetzolen? Mijn dochter heeft toen bijna een week niet gegeten/kunnen kauwen vanwege de pijn, dus het kan flink zeer doen.