Ben zelf al een keer een maand in Nieuw Zeeland geweest, nog zonder kinderen. Vooral het zuidereiland is zo prachtig. De natuur. Het mooiste moment van onze vakantie vond ik het moment dat we met de overtocht van het noordereiland naar het zuidereiland gingen. Op het moment dat je het Zuidereiland binnenkomt wordt je overspoeld door zo'n prachtige natuur, echt adembenemend. Waar zou het nog meer zo mooi zijn?
wij vonden Canada ook erg mooi, met name rond Vancouver, ook wilde beren gezien ook 2x in australie gezien, en dat was SUPERTOP! we willen graag terug als de jongens ouder zijn. De verschillen tussen regenwoud en woestijn zijn erg mooi, ik kan heeeeeeel veel mooie plekken noemen. Whitsunday islands, Fraser island, Kangaroo island, Cape Tribulation, Gibb river road, Wilpena pound en de parken rond Darwin, ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik krijg direct zin om weer te gaan mocht je meer willen weten .... just ask! succes met je keus!
Hawaii zijn we geweest toen de oudste 9 mnd was, was echt veeeel te lang vliegen. 12 uur vliegen is echt wel de max vind ik zelf. Florida was heel leuk toen de oudste 2,5 was. Australie staat hier op de planning. En volgende week gaan we lekker saai kamperen in frankrijk. (wel super de luxe, jammer voor mn man maar dat is de compromis )
Australie is een ideaal land om te reizen met jonge kinderen. Ze zijn er erg op kinderen ingesteld, overal WC's, verschoonplekken, voedplekken, veel speelplaatsen.
Ga dan voor je kleintje 2 jaar is: veel goedkoper vliegen En in Indonesië zijn ze gek op kleine babietjes, je zult er geen kind aan hebben!
Over 3 jaar (zijn we 12,5 jaar getrouwd ) is het de bedoeling dat we drie weken gaan rondreizen door Canada. Collega van mij zit daar nu en die gaat ook naar Alaska. Dus wie weet als ik zijn verhalen en foto's zie dat er nieuwe ideeen bij komen voor ons Onze kinderen zijn tegen dioe tijd dan 11, 9 en 7 jaar. Verder ben ik zelf al eens 4 maanden in Nieuw-Zeeland geweest. Zowel noorder als zuider eiland. Heel erg mooi en zou ook graag nog eens terug gaan met manlief. Maleisie vond ik ook geweldig (honeymoon), maar niet een land van dat wil ik nog eens zien. Droom van Kwebbelman is om nog een keer naar lapland te gaan Rendierentocht maken, slapen in ijshotel etc Kwebbel
ja, ik ben ook meer van het "noordelijke gevoel" wij willen graag nog eens naar Alaska als onze kinderen groter zijn. Spitsbergen, Lapland, Canada wil ik ook nog wel zien. Ijsland zijn we heen geweest op huwelijksreis, was ook geweldig. Maar met kleine kinderen is een mooi-weer bestemming toch wel wat praktischer, dus voorlopig houden we het nog even op kamperen in Italie.