Welk vloerkleed voor babykamer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linana, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yris

Yris Niet meer actief

Ik zeg ook grijs, maar wel laagpollig :D

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Grijs hoogpolig!

3. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Grijs :D

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Er blijven misschien kleine dingetjes in verstopt (denk aan heel klein speelgoed). Oja een groot nadeel is dat ze vaak lelijk worden als je er veel op loopt, ze zien er dan kaler uit niet meer zo mooi. En Als het vies is geworden is het lastiger schoonmaken.

Ik heb nu hoogpolig vloerkleed onder de salontafel en is best vervelend. Daarvoor had ik kortpolig en die was veel makkelijker en word niet lelijk.

Samen (met mama) rond 1 jaar en alleen rond de 2,5 jaar ongeveer.

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Wij hebben nog hoogpolige vloerbedekking in de kinderkamer. Ivm bezuinigingen even geen geld voor nieuwe vloer ;)

Maar wij hebben er totaal geen problemen mee hoor. We hebben een goede stofzuiger en je bent er zo klaar mee.

Stofzuig eens per week. Boven wordt het echt niet vies.

En we lopen het ook niet plat, maar tis echt goede kwaliteit.

Mijn zoontje is ruim 3 en speelt echt nog niet boven. Alleen als ik boven bezig ben.

Dus daar hoef je voorlopig niet aan te denken.

Ik zou ook voor het grijze hoogpolige gaan..ALs je straks je wasjes aan het opvouwen bent, kan je de baby als deze kan zitten en lekker op zetten.. Zit zacht en alstie omkiepert valt ie zachtjes ;)

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Maar dan moet t speelgoed wel lego zijn wil je iets kwijt kunnen raken in hoogpolig tapijt:D en voorlopig speelt de baby daar vast nog niet mee;) (dan moet het wel heel hoog polig zijn hihihi)

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Mooie boom!

En ik zou ook gaan voor grijs...

8. Linana

Linana Niet meer actief

er is een grijs hoogpolig iets onderweg :D
    bedankt voor het meedenken!

foto's van het eindresultaat volgen nog :D

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar de babyuitzet.

10. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

het klink heel raar maar ik heb 2 kleedjes het zijn eigelijk 2 ronde badmatjes maar heel leuk voor de baby kamer heb ze gekocht bij ikea zo kan je de kamer ook speels maken en je heb ze in heel veel kleuren... ik had een groen blauwe kamer dus had 2 groene matjes en ik heb ze nu nog steeds op de kinderkamer liggen ondertussen heb ik in de gang bij de voordeur ook 2 van die matjes liggen z krijg je een speelseffect wat ik zelf heel leuk vindt....

je an bijvoorbeeld 1 blauwe en 1 grijze nemen in de kamer zal heel leuk staan...

11. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Hier ook grijs! Denk dat het anders ook te blauw wordt.

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Oh dan is dat zeker alleen met vloerkleed terwijl die ook niet zo goedkoop was :(

Ja dat is waar, maar ik weet niet hoe lang ze het wil laten liggen :p;)

13. Linana

Linana Niet meer actief

Samantha: Ik heb nu 2 kleinere grijze hoogpolige tapijtjes genomen, vergelijkbaar met die ronde vd ikea, maar dan rechthoekig. Zoveel ruimte is er namelijk niet over om een heel groot kleed neer te leggen :p

Syrianbeauty: we zijn van plan hier maximaal 3 tot 4 jaar te wonen, dus ik denk die periode haha. Tegen de tijd dat we gaan/willen verhuizen heeft hij ook alweer een nieuwe kamer nodig, dus dan kan ik weer "los"

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    grijs :)

Deel Deze Pagina