He hallo, We gaan binnenkort verhuizen en ben volop bezig met alles inrichten op papier, kleuren uitkiezen, etc. Nu hebben we een cognac kleurige bank, ongeveer zoals hier op het staaltje. 1 wand in de woonkamer wordt de kleur reclame zoals het staaltje in de bijlage. Rest vd muren wordt 9010 (zie staaltje). We hebben een antraciete vloer. Nu de vraag; welk tapijt zou hier leuk bij staan? Hoef geen langharig tapijt... Korte haartjes of van dat ander soort spul, even geen idee hoe het heet, maar dat heeft geen haartjes Hier zitten veel dames met vaak veel leuke interieustips, vandaar mijn vraag even hier
Karwei heeft vaak mooie kleden. Zelf wil ik de witte met zwarte stippen, maar die is wel een beetje hoogpolig volgens mij.
Ik heb hier bewust opzoek gegaan naar een buitentapijt, er zijn al zoveel mooie te vinden ook. Echt ideaal met kleine kinderen, indien nodig gaat hij even naar buiten en kan ik hem helemaal poetsen.
Ik ben dol op zulke kleden, vind het altijd wel mooi als er een kleur wat meer uitgesproken terugkomt. De Camel kleurige bank kan bv mooi met okergeel. Maar heel persoonlijk dit en ook afhankelijk van de rest van je huis!
Ehhhh dat kunnen we niet betalen Ofjawel, dat kunnen we wel... Maar dat wil ik zelf niet uitgeven aan een kleed. En eerlijk gezegd vind ik het niet eens heel mooi...
Heb ook al zoiets voorbij zien komen, vond het ook mooi. Maar liet het mijn man zien en hij voelde nog net niet aan mijn hoofd Hij vond het verschrikkelijk hahah
Thanks! Ik heb besloten dat ik toch een rondje ga kijken en voelen. Eigenlijk is het online niet te doen... Kwantum, leen bakker, karwei, etc...
Ik zou zelf voor iets fris en laagpolig gaan idd. Omdat de vloer donker is en de muur ook een wat donkere kleur heeft. De meubels zijn ook met donkere tinten. Dus een kleed om het op te frissen en dan bijvoorbeeld ander textiel zoals de gordijnen en kussens licht en kleurrijk houden. Oker is op dit moment overal goed te vinden en kleurt mooi bij blauw en eiken. Ikea is ook nog een idee?
Uhm lastig, je stijl is compleet tegenovergesteld van mij aan de strakke meubels te zien. Zelf wil ik dolgraag een mooie authentieke Rozenkelim , mijn man moet er nog een beetje voor worden opgewarmd. Misschien een van deze 2 van Zuiver? Die fluwelen vind ik ook echt prachtig. Maar de palm ook.
Jaah Ikea idd, die was ik nog vergeten... Alleen moet er 45 min voor rijden. Weet iemand of het assortiment op internet hetzelfde is als in de Ikea winkels?
Die palm vind ik ook mooi, die wil ik ook graag in mijn woonkamer, heb alleen dit kleed nog geen jaar haha dus eigenlijk vind ik dat het nog niet mag (de Rozenkelim in de eetkamer).
Ik vind deze van Ikea erg mooi. Ben helaas erg allergisch voor huisstofmijt. https://www.google.com/search?q=ikea+tapijt&client=ms-android-samsung&prmd=sinv&sxsrf=ALeKk03EslFI_iyKoTUWumRGW-JQuEhn8w:1589829249612&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwivr7S9j77pAhXO3KQKHZBRCa0Q_AUoAnoECAkQAg&biw=412&bih=652&dpr=2.63#imgrc=iflpkn1whsga0M
En dit dan... https://www.bol.com/nl/p/binnen-buiten-vloerkleed-sevres-elle-decor-groen-200x290-cm/9200000106350749/