Hallo! Ik wil graag wat dingen van mdf bevestigen op de muur van de babykamer, maar het bestaat uit zoveel onderdelen dat boren niet mooi is. Ik denk dat dubbelzijdige tape ook niet houdt, omdat er best wel wat structuur op de muur zit. Nu had ik ergens al gelezen dat je het kunt bevestigen met supermontagelijm, maar mijn vriend is bang dat je dat nooit meer los krijgt (ik denk daar niet bij na en heb zoiets van; dat zien we dan wel weer ). Anyway, heeft er iemand ervaring met mdf bevestigen op de muur en heeft het ook weer kunnen verwijderen? Alvast bedankt!
Bij hebben alleen mdf platen en die hebben we gewoon geboord op de plaatsen waar we de boekenplankjes ervoor hebben gehangen zo zie je er niets van. 1 plaat hebben we met haakjes opgehangen
Maar ik wil een boom van mdf op de babykamer en boerderijdieren van mdf op de jongenskamer hangen. En vooral die boom bestaat uit zoveel onderdelen dat boren niet mooi is. En wanneer ik het aan haakjes hang, heeft onze dreumes het binnen 5 seconden van de muur af haha!
Misschien een idee vanaf een oud andervforum.. Ik krijg het plaatje niet gekopieerd...maar het gaat mij om het bericht van Bbtb77... FOK.nl cookie-informatie
@MWB: heb het gelezen en een latje op de muur is een goed idee! @Norge: ook op een muur met structuur?
Dubbelzijdig tape, werkt perfect. Zit goed vast en je kunt het weer makkelijk zonder beschadigingen verwijderen.
Wij hebben een gestucte muur, dus wij zochten ook iets waarmee later niet de hele stuclaag eraf trekken.. en er is een soort kit die er heel makkelijk weer af kan. Semi-permanent ofzo.
Wij hebben ook een boom met veel verschillende onderdelen op de babykamer en ook een muur met veel structuur. We hebben dubbelzijdig plakband gebruikt en de boom zit super vast! Ben er heel blij mee, aangezien gaten boren geen optie was met al die aparte stukjes.. Succes!
@ tummeltje, weet je toevallig iets meer te vertellen over de kit die jullie gebruikt hebben? (de naam van de kit en waar je het kocht). Wij hebben ook een mdf boom en spachtel putz op de muren! Zelfde probleem dus, ik zou het zonde van m'n muren vinden als later de boom er af ging en alles beschadigd raakt.