Uilenthema

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Fairytale, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik wil graag een uilenthema babykamer maken, en het liefst wit/donkerblauw..

Maar omdat wij dus een klein kamertje hebben willen we geen boom, maar alleen een tak. Heeft iemand dat hier ook eens gedaan?
    Hoe maak ik dat het beste? hout/verven? En hoe kwamen jullie aan de blaadjes?

Ik zie trouwens ook heel vaak leuke uiltjes in een boom/tak
    iemand een idee hoe ik die het beste kan maken?

en als iemand nog andere tips of iets leuks weet in dit thema, hoor ik het graag:D

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Wij hebben heel leuk uiltjes behang over de hele muur. Maar je hebt ook muurstickers van uilenbomen maar ook alleen takken.

Misschien is dat wat?

3. babybolly

babybolly Actief lid

7 jun 2012
    264
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben wel een boom met een uiltje. Deze is van het merk woood. Gekocht bij woonvertrek nijhof. Is wit en erg leuk op een gekleurde muur...

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Je kan de uiltjes heel mooi maken van vilt.

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij willen ook een tak of boom met uiltjes ( ligt eraan hoeveel plek we overhebben) ik heb die uiltjes van hout kant-en-klaar ergens op internet gezien. Ik weet alleen de website niet meer, dis misschien ff googelen

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Stenzo heeft heel veel leuke uilenstof. Ik weet niet hoe handig je bent, maar misschien leuk om zelf daar een omslagdoek, kruikenzak, gordijnen of lakentje van te (laten) maken.

7. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Wij hebben onze uilen tak besteld bij freesstudio.nl

Erg gaaf geworden!

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik kreeg bij de verloskundige een koffertje met folders/proefmonsters en daar zat ook een malletje van de Knippie bij zodat je zelf uitjes van stof kunt maken. Weet niet of je die al hebt gekregen?

9. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
  10. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je zou eens op het topic 'websites' kunnen kijken, daar staat wellicht iets tussen wat je kunt gebruiken. Verder heeft Ferm Living mooie uilenspulletjes....Behang, dekentje enz enz

11. parel86

parel86 Actief lid

24 nov 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan ook muurstickers plakken. Zag zelf leuke op google afbeeldingen ook lekker makkelijk

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb van mdf een boom met uil op de muur. En deze lamp met uil die tevoorschijn komt als licht aan gaat :) Hier komt er nog een boomhut van steigerhout (stapelbed) voor de jongens op de kamer. Deze kamer wordt een natuurkamer met uilen/vogels ed. Vind de uilen tegenwoordig echt zo leuk! :)

13. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik maak een mobiel van uiltjes, en heb een kussen met een uil erop gemaakt:

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben zo'n tak. Helaas is degene ermee gestopt waar ik hem vandaan heb, maar dacht misschien heb je er iets aan als idee :D

15. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Esmaralda: Dat is echt precies wat ik wil! Super mooi, en inderdaad een goed voorbeeld! Je weet zeker niet hoe de uiltjes zijn gemaakt?

Anzza: Wat super leuk!

VerOnique: Leuk! En hele mooie lamp! Had hem al gezien op internet

Iedereen bedankt voor de tips,

meer tips zijn altijd welkom:)

16. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een tak met uiltjes besteld, een muursticker. Moet je maar eens rondkijken op etsy.com. Komt dan wel uit Amerika, maar goeie leverservice.

Beetje zoals die van esmeralda is ie en je kan zelf de kleuren kiezen.

17. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
  18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Het is allemaal van behang gemaakt, dus misschien als je creatief bent lukt het je ook zelf?

Hier heb je ook takken, wel anders maar wel zelfde idee: Behangboom Tak met grote uil licht rozeOriginele behangfiguren op maat voor de kinderkamer van Perron 11

Hier kun je ook takken bestellen: Klein Design Hoorn - Behang - Inke behang - Inke behang tak goud

Misschien kun je een mengelmoes maken van deze 2 websites? Dus de uiltjes van de bovenste website en de tak van de onderste.

19. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
  20. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    sorry...had je bericht niet goed gelezen, je wilde geen boom maar een tak.
    Misschien deze Wandtak | hummels en kids

Zitten ook erg leuke bij!

Als je zelf crea genoeg hebt kun je natuurlijk zelf ook met mdf zo'n tak maken.
    Ik gunde mij daar toen geen tijd voor en heb de boom van mdf gekocht maar wel zelf gepimpt;)

Deel Deze Pagina