Ik heb ook die van de hema.. die volstond ook tijdens mijn eerste zwangerschap. En wat ik deed als hij misschien wat platter werd wastte ik hem op 40 graden dan bleef de inhoud aan elkaar plakken en dan schudde ik m een beetje uit en was hij weer heerlijk.
Zijn die fijn? Zijn van Bambino toch? ik zat ook te denken om er alvast eentje te gaan halen. Zijn niet duur iig!
Hier lagen ze niet (meer), er lag nog wel een grijze badstof hoes. Zouden ze alweer uitverkocht zijn?? Ik heb vorige week een zijslaapkussen gehaald bij Lidl voor 12 euro. Nog niet uitgeprobeerd maar voelt lekker stevig.
Ik slaap al maanden heerlijk met het zijslaapkussen van de Lidl. Vooral de laatste paar weken vind ik hem heerlijk liggen. Hij is lekker dik en kostte maar 12,99. Misschien een aanrader?
Hier lagen er nog een heleboel, zal wel per filiaal verschillen. M'n oma had in een andere winkel gekeken en daar zeiden ze dat hij pas vanaf morgen verkrijgbaar was. Je kan hem ook online kopen, maar dan komt er 4,95 verzendkosten bij en dat vind ik een beetje zonde als je iets koopt van 15 euro. Jomy: geen idee of hij goed is, maar ik had er hier positieve dingen over gelezen
Ik heb ook die van de Hema. Slaap er echt een stuk lekkerder mee! Vooral als ik het aan m'n buikkant leg, neemt een hoop druk van m'n rug weg! Heb er ook een leuk hoesje omheen van de Hema.
Ik heb er afgelopen zaterdag een van de babydump gekocht.. een stevige met bolletjes erin.. maar hij is best groot en dik.. opzich wel fijn om tussen je benen te leggen, maar de rest ligt me wel in de weg.. ik denk dat ik er zelf nog wat aan moet wennen haha