Xl aankleedkussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Safraantje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safraantje

Safraantje Actief lid

26 jul 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zoek een betaalbaar xl/xxl aankleed kussen
    Zo 1 van circa 50x90 omdat ukke puk zich streeds van deze af wroet en dan met haar hoofd op de tafel komt :)
    Ik heb er 1 gezien maar die zijn dus €40 en moeten nog bijgevuld worden ook... Is er een goedkopere optie? Alles voor mijn kleine meid maar we moeten ook eten :)

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoofdje en romp kan er meestal nog prima op en benen steken dan flink uit. Mijn 4 jarige poepte werkelijk tot z'n eerste schooldag nog in z'n broek en pas vanaf eerste schooldag op de wc. Ging gewoon nog prima op de commode. Anders leg je een opgevouwen handdoek bij haar hoofdje? Ik zou het zonde van het geld vinden iets speciaals ervoor te kopen?

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik had ook zo iets je wurmt zelf tja dan kan je je hoofd zEer doen. Je kan ook een boxkleed of groot badlaken opvouwen.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Precies, moet ze maar stil liggen. Merkt ze snel genoeg ;)

5. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik heb het goedkoopste ledikant matras van de Ikea (10 euro) op de commode liggen. Als je de hoes eraf haalt kun je hem gewoon met een schaar op maat knippen, anti slip matje eronder, hoeslaken eroverheen, werkt perfect.

6. Safraantje

Safraantje Actief lid

26 jul 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hee dat matrasje is wel een idee maar heeft niet dat kuiltje dat is wel jammer, ik heb zo iets van ze is druk maar hoeft niet elke keer een buil op haar hoofd hihi probeer haar zover het kan heel te houden

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.317
    17.216
    113
    Maar als ze van het kussen afwipt heeft ze toch niet gelijk een buil? Hier deden ze dat ook zo vaak maar ze leren vanzelf stil te liggen. Net als trappen, lerrn ze ook wel af als het paar x zeer heeft gedaan

Deel Deze Pagina