Ik zoek een betaalbaar xl/xxl aankleed kussen Zo 1 van circa 50x90 omdat ukke puk zich streeds van deze af wroet en dan met haar hoofd op de tafel komt Ik heb er 1 gezien maar die zijn dus 40 en moeten nog bijgevuld worden ook... Is er een goedkopere optie? Alles voor mijn kleine meid maar we moeten ook eten
Hoofdje en romp kan er meestal nog prima op en benen steken dan flink uit. Mijn 4 jarige poepte werkelijk tot z'n eerste schooldag nog in z'n broek en pas vanaf eerste schooldag op de wc. Ging gewoon nog prima op de commode. Anders leg je een opgevouwen handdoek bij haar hoofdje? Ik zou het zonde van het geld vinden iets speciaals ervoor te kopen?
Ik had ook zo iets je wurmt zelf tja dan kan je je hoofd zEer doen. Je kan ook een boxkleed of groot badlaken opvouwen.
Ik heb het goedkoopste ledikant matras van de Ikea (10 euro) op de commode liggen. Als je de hoes eraf haalt kun je hem gewoon met een schaar op maat knippen, anti slip matje eronder, hoeslaken eroverheen, werkt perfect.
Hee dat matrasje is wel een idee maar heeft niet dat kuiltje dat is wel jammer, ik heb zo iets van ze is druk maar hoeft niet elke keer een buil op haar hoofd hihi probeer haar zover het kan heel te houden
Maar als ze van het kussen afwipt heeft ze toch niet gelijk een buil? Hier deden ze dat ook zo vaak maar ze leren vanzelf stil te liggen. Net als trappen, lerrn ze ook wel af als het paar x zeer heeft gedaan