Welk voedingskussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Arja, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Hallo, mijn schoonmoeder wil mij voor mijn verjaardag een voedingskussen geven. Nu zoek ik alle spulletjes het liefst zelf uit en zou het zonde vinden als ik dan een voedingskussen krijg die ik eigenlijk niet zo prettig vind. Welke vinden jullie het prettigst?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Die van de hema bevalt mij prima! Kan niet meer zonder ;)

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Gewoon lekker die van de hema= de voordeligste en werkt perfect voor diverse doeleinden

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er een van de prenatal! Die vind ik wat dikker/steviger voelen dan die van de Hema. Alleen moet ik zeggen dat ik 'm voor het voeden eigenlijk nooit heb gebruikt. En ik heb er ook nooit mee geslapen. Eigenlijk hadden we 'm dus helemaal niet nodig gehad, hij wordt alleen door m'n vriend gebruikt om tv mee te kijken in bed ;).

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb die van de hema en slaap er al maanden mee. Prima ding alleen jammer dat ze er niet zoveel verschillende hoezen voor hebben die ik leuk vind.

6. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ik heb ook die van Prenatal, maar vond hem echt te dik. Kon er niet mee slapen.
    De kraamverzorgster heeft er wat vulling uitgehaald, en nu kan ik er goed mee voeden.
    Alleen het eruit halen bleek niet zo'n succes. De halve woonkamer schijnt volgelegen te hebben met hele kleine witte statische balletjes.
    Gelukkig lag ik heerlijk op bed van mijn meisje te genieten dus heb er niets van gezien. :)
    Er zit ook geen rits in dus hij moest echt open gehaald en weer dichtgenaaid worden.
    Zag laatst die van de Hema, die had ik fijner gevonden.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier ook één van de hema.
    Heb er tot nu toe alleen nog maar mee geslapen / gezeten. Maar kan niet meer zonder hoor.... Dat kussen neem ik als ik thuis ben zo'n beetje de hele dag met me mee.... (van de bank, naar de stoel, naar bed).

8. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Voor het voeden vond ik het kleine kussen van de Prénatal ideaal! Die past precies om jouw middel en daardoor ligt de kleine meteen goed. Zo'n grote vond ik erg onhandig met voeden.

Voor slapen ed is het kussen van de Hema idd prima! Je kan een andere kleur hoes evt op internet bestellen, er zijn van die sites waar ze losse hoezen verkopen en dan kan je zelf de kleuren uitzoeken.
    Of je moet zelf goed kunnen naaien natuurlijk ;)

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb verder geen ervaring met voedingskussens , maar het had mijn topic kunnen zijn :D .
    Ook mijn schoonmoeder kwam gister met het idee dat ze mij een voedingskussen op mijn verjaardag wil geven.
    Dus ik kan nou mooi even mee kijken wat voor voedingskussen de meesten adviseren!

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb ook die van de hema om mee te slapen, maar ik vind het eigenlijk juist iets te zacht, zit bij mij ook een soort van knik in.
    Ik wil dus straks voor het voeden nog wel een nieuwe.

11. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Die van mij komt bij de Prenatal vandaan. Vond die van de hema te zacht/leeg en klein. Ik weet niet meer welk merk het is, iets met Comfy?
    Er zit een hoes op die je er af kan halen, vervangen of wassen. En hij is dik genoeg om prettig mee te slapen, zeker nu ik last heb van mn bekken. Zonder kan ik niet slapen. Mn man pikt hem ook vaak in, vooral voor de tv.
    Ik denk hem ook te gaan gebruiken voor het voeden, daar is hij dik genoeg voor. Met die van de Hema was ik bang dat mn kindje toch te laag zou liggen en dat ik alsnog last zou krijgenvan mn rug. Maar ik heb ook een redelijk lang bovenlijf.
    Denk dat je ze maar even moet gaan bekijken.

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb er één van de Makro, die is heel dik. fijn om als ruggesteun te gebruiken, maar ik vind 'm te dik om mee te slapen.
    nu heb ik er één van Jollein bij gekocht (marktplaats). nieuwe hoes erom, en klaar is Klara! :)
    deze is dunner, althans, flexibeler gevuld, en vind ik wél heel fijn in bed nu. deze is ook lichter dan de andere die ik al had, dus ik denk ook fijner met voeden straks.

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb ene van babylonia, veel dikker en groter dan die van hema.
    49 euro zonder hoes, hoes 18 euro dacht ik maar je kan er ook een sit fix hoes voor kopen zodat je een klein poefje hebt voor de baby.

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hema vind ik persoonlijk wat te zacht en te dun en met voeden moet er dan vaak nog een kussen onder anders ligt de kleine niet hoog genoeg.

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik heb die van de Prenatal...ligt heeeeeerlijk! Zit lekker veel vulling in...die van Hema vond ik een beetje te dun!

16. echie

echie Lid

9 sep 2008
    91
    0
    0
    ik heb m van jolein met de rood oranje hoes
    tijdens de zwangerschapschap sliep ie heerlijk en nu met de bv is hij ook ideaal

Deel Deze Pagina