ik heb voedingskussen blauw/groen, heb m 1x gebruikt (mocht op advies van dokter niet meer gebruiken vanwege dat ik rug en heup klachten heb) Dus hij is nog zgan. Als je interesse heb dan zie ik je pm wel tegemoet!
Hier ook de Doomoo Buddy, heerlijk om mee te slapen (ondersteuning voor je rug en buik) maar ik zit er ook op de bank heerlijk mee.
Door borstvoedings organisaties wordt afgeraden om een voedingskussen te gebruiken als je borstvoeding geeft. Omdat je kindje dan lager lig gaat hij aan je tepel hangen en krijg je veel sneller last van kloven en dergelijken. Maar het kussen is natuurlijk wel heerlijk om mee te slapen!!!! En het is natuurlijk ook persoonlijk. Als je graag voedt met het kussen moet je dat vooral doen vind ik!
Borstvoeding kan ik niet geven helaas, maar met flesvoeding lijkt hij me ideaal. Ik heb een slechte rug en ik denk (hoop) dat de Doomoo me met voeden een goede ondersteuning kan bieden. Ook voor beeb trouwens
Je hebt ook kleine voedingskussens, zijn die fijner als de grote? Mijn schoonzusje vond van wel maar ja dat is 1 mening. Vorige keer flesvoeding gegeven en geen voedingskussen gebruikt, deze keer wil ik misschien borstvoeding gaan geven dus lijkt me een voedingskussen wel makkelijk.
super al jullie reacties. was het een beetje vergeten hier . heb nog geen gekocht maar ik overweeg om die babydump te gaan kopen. die voelde het fijnste aan. hema heeft hem overigens nu in de aanbieding zag ik. ik ga hem wel dit weekend halen, lijkt me wel fijn om mee te slapen al. groetjes