Mijn 2 binnenkatten eten Hills. 10 kilo voor 59 euro. Maar ze hebben er een prachtige vacht door en geen stinkende ontlasting. Het is het geld meer dan waard! Ik betaal liever wat meer geld voor goede en gezonde brokken zonder onbenullige toevoegingen zoals suiker, granen, groenten en rijst, dan dat ik ze goedkoop spul voorzet waar ze én veel meer van moeten eten om aan hun energie te komen, en ook nog eens stinkende ontlasting van krijgen. Het allergezondste is versvoer, zoals kipfilet, eendagskuikentjes e.d. Maar dat zie ik niet zitten om ze te voeren. Carnibest is een heel goed alternatief.
Orijen. Is een biologisch vleesvoer (75% vlees of vis) wat ook aan kittens gegeven kan worden en de beste brok die er is Want het grote nadeel van brokken (aardappels/rijst (granen) wat slecht is voor de kat) zit daar niet in. Voorkomt bijvoorbeeld blaasontsteking. Het is online te bestellen. We hebben twee katten, doen ongeveer een maand met 2,5 kilo (krijgen afgewogen). het is een vrij onbekend merk maar mijn huisarts was blij verrast toen ik het voor hem had meegenomen. Ik heb ook Iams en Royal Canin gebruikt maar die geven mij geen duidelijk antwoord hoeveel vlees er in de brok zit. Ik wil zo natuurlijk mogelijk voeren maar wel met een brok en dan is dit mijns inziens het beste compromis (veel onderzoek naar gedaan). Zo, genoeg reclame (bij vragen pm me maar haha)
Wij zijn net geen 15 euro per maand kwijt aan eten voor onze katten (2) en geven royal canin vind ik niet veel geld hoor.
hier gebruiken we de brokken van de lidl. ze hebben vanalles gehad. Maar na een tijdje wilden ze de brokken dan niet meer, we hebben nu een hele tijd al de lidl brokken en die willen ze nog steeds. een groot succes hier dus.
ik ben 7 euro per maand kwijt dus is toch weer 96 euro per jaar minder hihihi vink best een hoop, nee geintje, die van ons vindt het gewoon heerlijk de euroshopper en eigen merk en hij poept altijd buiten dus geen last van stinkdrollen hihihihihi maar vraag me af of je nou echt verschil merkt met duurdere brokken.... waar zie je dat aan?
Hier net wat in de aanbieding is en geen Whiskas, want dat lust hij niet. Heb toevallig vorige week een zak krokantjes gekocht. Onze kat vreet in de buurt bakjes van andere katten leeg, die mensen voor hun deur zetten, dus ik heb geen zin om geld uit te geven aan een duur merk, als hij er vanalles bij vreet van een ander. Toen hij nog binnen woonde, kreeg hij wel duurder voer. Vaak zit er door dat goedkope voer aardig wat zout. Hij krijgt 2 x per dag een klein handje brokjes en daarnaast eet hij Carnibest of Smuldier met de hond mee.
Hier C1000 topkat. Is deze week trouwens in de aanbieding, 2de zak gratis, ook Tophond! Van de C1000 en de Aldi is het enige dat onze kat wil.
Onze katten zitten bijna alleen maar binnen hun ontlasting stinkt bijna niet toen ze 2 weken in het pension gezeten hebben stonken ze verschrikkelijk (als ze gepoept hadden) En in de goedkopere merken zit erg veel zout vinden ze erg lekker maar is wel slecht voor ze en ze hebben veel eten nodig om aan dezelfde voedingsstoffen te komen (zo vertelde onze dierenarts het) En hun vacht ziet er super netjes en glazend uit en ze verharen bijna niet is ook wel erg fijn!
mijn kat wil alleen maar het voer van de c1000 maar dan mag er ook geen vis in zitten want dan gaat ze overgeven en aan de diaree
Overigens werkt dat alleen maar als je ook alleen de aangegeven hoeveelheid per kg geeft Bij ons kregen continue brok omdat geen van mijn katten te dik is, echter blijkt achteraf dat doordat ik wel duur hoogwaardig voer gaf 1 van mijn katten heel ziek is geworden omdat hij teveel eiwitten binnen kreeg. Nu krijgen ze eiwit arm + voer wat minder geconcentreerd is en gaat het goed.
onze kat krijgt perfect fit senior en vind dit heerlijk. verkopen ze bij veel supermarkten en is ongeveer 4 euro een zak. geen idee hoeveel erin zit, maar niet zoveel als in de whiskas zakken.
Pas op met bozita, de samenstelling is helemaal niet zo oké van dit voer. Onze katten kregen hier blaasgruis van. Het verhoogt nml de pH van de urine.
wij geven gewoon de c1000 brokjes en de goedkope blikjes.... doet hij het prima op hoor al vanaf hij kan eten...
Onze katten eten altijd verschillend van de goedkoopste eigen merk blikken en harde brokken tot de dure merken. Nooit geen last gehad, ze doen het overal goed op. De katten van mijn moeder toen ik nog thuis woonde zijn er zo ruim 15 en 16 mee geworden (zonder problemen).
mijn kat een whiskas zakjes en verschillende merken brokjes omdat ze niet altijd hetzelfde willen eten
Oké dat is een stuk goedkoper!! Wij kopen die bij de Hanos (groothandel) Maar ga dat dus nu niet meer doen.. Supermarkt is zo te zien daarin stukken goedkoper Dankje Tamale
ze krijgen altijd vlees bij de aldi vandaan en brokken van de dierenwinkel. Zitten verschillende soorten brokken in en vinden ze heerlijk. Maar we hebben ook 6 katten dus dan zijn die hele dure merken niet echt te doen. Ze zijn gelukkig niet heel kieskeurig, en ja af en toe krijgen ze gewoon wat lekkers