De lamp! Kijkt overal naar het plafond en roept dan keihard:uhh! Als we de lamp dan aan doen wordt hij helemaal wild! Hihi (hij is 8 maanden)
Eigenlijk alles wat los en vast zit. Maar de favorieten: alles wat op het plafond te zien is zoals lampen en rookmelders maar ook schaduw, plantenbak,tv, staande klok, poezen, afstandsbediening etc
Lampen, vanaf dag 1 en nu nog steeds. Sterren Alles wat blauw is Hij heeft heel lang een stof fetisj gehad Lege flessen. Planten pffffffff de stenen en kaarsen op tafel waar hij niet aan mag komen Alles wat knettert op de vloer Spenen, vooral de blauwe En zijn knuffel
Alles wat rood is De afstandsbediening Sieraden Klokken Telefoons De hond Alles wat we eten of drinken Een handspiegel. Kan hij zich heel lang mee vermaken bij mij op schoot.
De afstandsbediening. Sinds kort heeft hij zijn eigen afstandsbediening. Mijn pa had nog een oude liggen en heeft hem zo vastgemaakt dat het clipje er absoluut niet af kan. Zo kan hij hem vasthouden, in zijn mond proppen en door de kamer smijten. Hij pakte eerst die van ons, maar na een paar keer laten vallen leek mij dat geen goed idee meer Nu zitten we samen op de bank, allebei te zappen haha
Momenteel knisperboekjes en zichzelf Iedere spiegel waar wel langs lopen is het raak, bij mijn vader is het helemaal pret, want die heeft een salontafel met een poot van gerookt glas ... en dat spiegelt ... en als je dan lekker op de grond ligt te spelen dan moet je je natuurlijk wel contant omdraaien naar je spiegelbeeld en gaan gieren (lees: hoog gillen) van het lachen ...
afstandbediening telefoons pennen en lepels. was leuk totdat ik vorige week mijn nieuwe smartfoon in de toilet vond.
- Afstandsbediening (zowel die van de TV als voor de lampen in huis) - Mijn telefoon - Mijn haar - Bril van papa - Snoeren (vooral mijn oordopjes) - Laptop - Muis van de laptop - Vigo Vies (prentenboek) - Onderzetters die op tafel liggen. Moet hem dan ondersteunen bij het staan zodat hij ze van tafel kan meppen. Keer, op keer, op keer.... Zijn eigen speelgoed is niets aan..
Oh ja... ik vergeet er één. Haar voetjes en sokjes het uittrekken ervan. Sokje stopt ze in haar mondje en doen alsof ze een hondje is, waf! Hahahaha
hier de bril van mijn zoontje. die probeert ze altijd te pakken. en ook elk kettinkje en horloge, en idd de afstandsbediening. buiten is ze de nieuwe tuinhulp. ze is gek op sprietjes gras (onkruid) tussen de tegels weg peuteren. wat ze vervolgens aan mij moet geven. en dan zegd ze bij elk sprietje danke en dan begint ze weer opnieuw oh ja, en die billendoekjes als ze die te pakken krijgt trekt ze al die doekjes eruit haha