welk waskussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mukje, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welk waskussen raden jullie aan?

1. HEMA

2. PRENATAL

3. VenD

4. BABYDUMP

5. anders, namelijk.....(merk)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hi ladies,
    Ik was gisteravond bij Hema om oa een waskussen te halen. omdat hij zowiezo goedkoop is (9.95) en nu ook nog 15% korting Toen ik hem in handen had vond ik hem eigenlijk wel heel slapjes... Lang niet zo stevig als waskussen dat ik bij vriendin gezien heb. Zij heeft haar waskussen gekregen en weet dus niet waar die vandaan komt.
    Welk waskussen zouden jullie mij aanraden? (ik wil wel een 'gewone', niet zo'n XL ding)

liefs,
    Muk

2. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik heb een Hema waskussen met hoesje gekocht. Als ie eenmaal op de commode ligt, vind ik het niet echt slap of dunnetjes aanvoelen. Bij Zeeman nog wat extra hoezen gehaald (was tip in ander topic) en die passen ook.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb ook 2 waskussens van de hema. Ze zijn wat steviger als de hoes er omheen zit. En bovendien, ze hoeven er niet op te slapen of uren op te liggen ;).

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.170
    35.831
    113
    Ik heb ook die van hema, vind hem prima hoor. Ze liggen er maar een paar minuutjes per keer op tenslotte.

5. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik heb een extra dikke gekocht bij de Baby Dump. Weet het merk even niet meer, maar hij was geloof ik 20 euro.

6. beby2

beby2 Actief lid

1 dec 2008
    371
    0
    0
    die van mij van hema is al kapot gegaan en die ik daarna van prenatal had ook.....nu een dikke van bebe joue

7. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Wat doe je ermee dan? ;)

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb een waskussen van de Prenatal.
    Volgens mij wel prima, maar maakt het niet zoveel uit waar je 'm koopt. Als ik nog geen had gekocht bij de Prenatal had ik ook één van de hema gehaald, die is namelijk goedkoper...

Weet iemand toevallig ook of om de kussen van de Prenatal ook een hoes van de Hema of de Zeeman past? :(

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

je gaf al aan dat je geen XL wilt maar ik vind ze ideaal!

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb hoezen van hema en prenatal, en het waskussen van de prenatal. Tot nu toe lijkt alles gewoon te passen!

11. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hebben beneden een waskussen van Prénatal (nu al in gebruik voor neefjes en kinderen van vrienden) en in de babykamer één van Bébé Jou. Volgens mij zijn ze praktisch hetzelfde... De waskussenhoezen die wij hebben gekocht (Prénatal en Jollein) passen om allebei even goed. Ook heeft mijn moeder nog twee hele mooie hoezen van ruitjesstof gemaakt (passend om haar eigen Hema waskussen) en die passen ook perfect om die van ons!

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dat is goed om te horen!!!
    Want de prénatal heeft een beetje saaie washoezen vind ik, dus kan ik ook in een andere winkel een mooie kopen! :)

13. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik heb een kussen van kidzimpulz.
    Deze zijn wat groter en echt ideaal. Ze liggen er zo lekker op, zelfs nu ze ruim 1,5 jaar oud is ligt ze er nog lekker op.

14. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb een xxl aankleedkussen van kidzimpulz. Echt een superding!

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb gewoon een van Bebejou gehaald, leek mij prima!

Deel Deze Pagina