hoppop verzorgingstas? Stoelverhoger in 1

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kwebbelbebbel, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Heeft iemand van jullie deze tas al in gebruik? Ze zijn nogal prijzig, maar omdat de tas ook als stoelverhoger gebruikt kan worden lijkt het me erg ideaal. Veel vrienden van ons hebben of willen geen kinderen en tja...dan is er dus ook nooit een kinderstoel voorhanden. Daarnaast gaan we vaak op vakantie naar Griekse eilandjes, eilandhoppen, en we hebben er extra op gelet, maar vaak geen kinderstoel te bekennen. Het zou fijn zijn als je ze toch hoger en vast op een stoel kunt zetten.

Ze zijn wel prijzig, dus vandaar dat ik eerst jullie ervaringen zou horen.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Toen ik het las vond ik het maar een raar idee, maar ik heb net het filmpje bekeken en het lijkt me wel handig. Niet bij hele kleintjes denk ik, maar vanaf een jaar of 1 a 1,5 wel denk ik.
    Wel een dure tas en of de tas fijn is weet ik niet.

Ik heb een lichtgewicht kinderstoel die heel klein op te vouwen is voor vakantie en bij opa&oma, die kostte 50 euro. En een luiertas heb ik nooit gehad, ik gebruik een oude schooltas/schoudertas.

3. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Na veel googlen heb ik de tas gevonden voor 65 euro, luxe versie met bloemenprint. Dus dat scheelt alweer 15 euro. Hoop alleen dat er iemand is die hem heeft en in gebruik heeft...

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Je kan ook eens bij www.oliebeestje.nl kijken daar heb ik hem net gevonden ( ben even gaan googelen omdat ik niet wist wat het was hihih) hij kost daar geloof ik 59,95.
    succes met je zoektocht.

Deel Deze Pagina