wie o wie kan mij helpen? ik ben begin volgende maand uitgerekend dus krijg een zomer kindje... en heb dus ook een parasol nodig voor op de kinderwagen (lijkt mij) nu zag ik er een bij de hema niet al te duur... maar werkt het ook... wand je moet geloof ik ook rekining er mee houden dat de UV stralingen er doorheen gaan enzo... en wat hebben jullie om je kindje uit de zon te houden voor zowel maxicosi als kinderwagenbak? ohja wij hebben trouwen een x adventure wagen...
Als je wil weten of een parasolletje UV stralen tegen houdt, dan moet je hem even open klappen. De binnenkant moet helemaal zilver zijn. Dat is de UV bescherming.
Bij de Prenatal heb je ook parasolletjes ook met uv bescherming. Zelf heb ik em daar ook gekocht. Je hebt ze in verschillende kleuren. Ze waren 15,00.
Ik heb er gisteren 1 gekocht bij Prenatal hij was wel 17 euro maar inderdaad tegen UV straling. Ik vond deze fijner als die van de Hema.
Wij hebben ook x adventure wagen. en ook ik moet al snel bevallen en heb een parasol nodig. ik lees dus even mee op deze topic want wilde ook bij hema kopen, prenetal is hier half uur vandaan met trein en dat trek ik niet zo meer met mijn heupen. als hema echt zo slecht is als mensen zeggen, offer ik mezelf maar op om tóch naar prenetal te gaan, 15,- valt mee
Niet die van de hema kopen hoor! heb er al 2 versleten in anderhalve maand!!! Hij waait alle kanten op en hij klikt niet goed in het gaatje, Bah wat een ellendig ding!!!
bestellen? dat is wel een goed idee! dankje ik ga meteen even kijken en anders stuur ik mn ma wel naar de winkel haha hier in de stad zit ook een baby zaak maar aangezien deze alleen hier zit en nergens anders in nederland, weet ik niet wat de kwaliteit is...
Ik heb hier nog een nieuwe rode van prenetal liggen, als je hem wil hebben dan hoor ik het wel van je. En die is zilver aan de onderkant.
heb er toevallig gister al eentje gekocht bij de prenatal 17 euro ofzo ja en en stuk steviger dan de hema idd