Ja ok,..tis nog erg vroeg om over positiebroeken te beginnen als je 2 weken overtijd bent... Maarrrrrrrr....ik heb een tijd terug een broek gezien bij iemand in het album die een foto had gemaakt van haar buik. Het was een witte broek met een elastische band eraan vast...net zo'n buikband zeg maar. je kon hem dus omslaan of helemaal over de buik heendoen... Volgens mij had ze de broek zelf gemaakt.... helaas kan ik de foto niet meer vinden... Wie kan mij helpen aan een patroon of foto van zo'n broek? Alvast bedankt!
een tip misschien Sandra, neem een gewone broek, knip het voorste stuk eruit (rond a-la model zoals je bedoeld) en naai er een stuk fijne rekbare stof in
Bedoel je zoiets? http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=19560 Deze heb ik 2 jaar terug bij Prenatal gekocht en die zullen ze ongetwijfeld nog steeds verkopen..
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad... Alleen kan ik het hier niet goed zien hoe het in elkaar zit... Ik wil hem namelijk niet kopen maar namaken...hehe... Bedankt voor je reactie!
Ja idd....dat bedoel ik! Inmiddels heb ik van iemand hier een pb'tje gekregen dat ze een patroon voor me heeft! En dat stuur ze me zomaar op...lief he! En nu maar hopen dat mijn test morgen heel erg posi(tie) is... Stephanie? Had jij hem ook zelf gemaakt..die broek? Of gekocht?
Ik heb hem voor 14,95 bij Livera gekocht! Het is helemaal geen positie broek maar hij zit echt super lekker. Van de week ga ik er nog een halen. Ze hebben hem ook in het zwart en bruin!